Stair Care

Stair Care Ook benieuwd naar feedback over de webshop Stair Care? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company605
8.3/10
95 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Stair Care met 8.3/10. Gebaseerd op 605 ervaringen.
Klantvriendelijk-
heid
Assortiment
Prijs / kwaliteit verhouding
Levertijd
Afhalen / bezorgen

Evert
Evert

Prijs/kwaliteit van het product. Eerlijke informatie vooraf en goede informatievoorziening van aankoop tot aflevering.

Aangeven van afleverdag (vrijdag) in email kwam niet overeen met daadwerkelijke afleverdag (maandag). Voor ons geen probleem, maar wel verbeterpuntje.

Score voor Stair Care:4.5/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Eenvoudige trap gekocht via internet. prima informatie verkregen en ook werd aangegeven dat deze niet op voorraad was, maar levertijd had van plm. 1 week. bleek ook te kloppen.

W. vd Heuvel
Prima (7/10)
W. vd Heuvel

Het uittekenen/meedenken over de lengte/kromming van de trapleuning. Dit is voor een leek nogal een uitdaging om de juiste te bepalen.

Na de bestelling kwam snel (22-6-17) het bericht dat de onderdelen niet op voorraad waren en besteld moesten worden. Dit zou ongeveer 10 dagen duren. Nadat ik op 19-7-17 nog niks had vernomen hierover heb ik telefonisch contact gehad waarbij vermeld werd dat de bestelling op 20 danwel 21-7 geleverd zou worden. Op Maandag 24-7 heb ik via de email wederom een status update gevraagd waarna deze uiteidnelijk op 26-7 geleverd is. Samengevat, een verbeterpunt zou wat mij betreft de communicatie rond de statusvoortgang van de bestelling zijn. Verder is de bestelling naar volle tevredenheid geleverd en hangt de leuning reeds perfect.

Score voor Stair Care:3.5/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Inhoudelijk goed, echter bleef de communicatie rond de levering steken (zie verbeterpunten).

Frank de Vries
Frank de Vries

Website werkt prettig. Er werd redelijk snel gereageerd per mail op mijn bestelling over enkele details. Telefonisch contact was erg prettig, klantvriendelijk.

Het telefoonnummer van de firma vond ik moeilijk te vinden. Haalde ik uiteindelijk uit het persoonlijke mailtje van een medewerker (ivm de detailvraag).

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Ik heb onlangs een trapleuning gekocht. oud model sleutelgat..
nu is trapleuning geleverd alleen met verkeerde afmeting. wordt opgelost. is geen probleem van gemaakt. positieve ervaring. wel afwachten hoe we verder gaan want de juiste maat is nog niet geleverd.

P. Hagendoorn
Prima (7/10)
P. Hagendoorn

Zeer nette & vriendelijke klantenservice. Mooie kwalitatieve producten.

Bij de bestelde artikelen stond dat deze op voorraad waren. Dit bleek helaas niet het geval en hierdoor heeft de levering een tijd op zich laten wachten. Een ander verbeterpunt is het telefonische keuzemenu. Helaas kon ik StairCare niet bereiken. Het scherm van mijn mobiel heeft wat problemen en hierdoor kon ik tijdens het bellen niet van het keuzemenu gebruik maken. Helaas word er dat automatisch de verbinding verbroken. Het zou fijn zijn als je toch iemand aan de lijn krijgt uiteindelijk. Foto's op de website zijn heel erg klein, het zou fijn zijn als je beter kunt zien wat je besteld. Tevens kan de algemene usability van de website veel beter. Het vergelijken van producten is niet erg makkelijk omdat het niet mogelijk een product met de rechter muisknop in een nieuwe pagina te open. Het zou zonde zijn als jullie klanten mislopen door de fucionaliteit van het bestellen.

Score voor Stair Care:3.5/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Eerlijk bedrijf met kwalitatief goede producten.

Score voor Stair Care:4.5/5

Snelle levering.

Frans Gerritzen
Voldoende (6/10)
Frans Gerritzen

Score voor Stair Care:3/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Heb geen ervaring afgezien van deze eerste bestelling. de bestelling heeft mij geen problemen gegeven.

Stair Care 1 beoordeling
AntonBrunshorst , Kreunen Bouw Lochem B.V.
Goed (8/10)
AntonBrunshorst , Kreunen Bouw Lochem B.V.

?

?

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Kan het nog niet beoordelen omdat de zending nog niet compleets is en ik het nog niet kan gebruiken. wacht met smart op de nalevering zodat ik reparaties deze week kan afronden.

Coby

aan te bevelen.

M. Duijts
Uitstekend (10/10)
M. Duijts

Veel keuze in asortiment. Makkelijk af te rekenen met ideaal.

N.v.t

Score voor Stair Care:5/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Bestellen gaat erg makkelijk via de website. het bestelde product voldeed aan de verwachtingen. erg tevreden.

Heiko
Heiko

Snelle afhandeling

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Goed het was de eerste keer mijn besteling.

Bedrijfsinformatie

Wij zijn dé specialist als het gaat om traponderdelen, traprenovatie, balustrades, bouwpakkettrappen en aftimmer materialen. Alles leverbaar in verschillende houtsoorten, materialen en stijlen. Of u uw trap nu wilt laten renoveren of als doe het zelver uw eigen trap weer een prachtige uitstraling wilt geven. Voor iedere trapklus hebben wij wel een oplossing
Adres
Veenderveld 47E