Peter van Dijk

Top 2dagen had ik het in hui

Bert Hofstede

Goede firma

Je ervaring

Snelle en afhandeling en contacten

Joci natuursteen

Gewoon super!

Je ervaring

2 de maal besteld en beide keren snelle levering. De kwaliteit van de producten zijn ook super. Mijn man heeft afgelopen jaren zeer veel aankopen van werkkledij en schoenen gedaan zonder positief... 2 de maal besteld en beide keren snelle levering. De kwaliteit van de producten zijn ook super. Mijn man heeft afgelopen jaren zeer veel aankopen van werkkledij en schoenen gedaan zonder positief resultaat. Nu beide keren super tevreden.

nvt

Wilma van buitenen

Goed product en goede communicatie

Je ervaring

Werd goed op de hoogte gehouden van de levering en producten voldoen aan de verwachting

Sam

Vriendelijke service

Je ervaring

Sommige artikelen bleken niet op voorraad, maar daar werd zeer snel en helder over gecommuniceerd. Achteraf is alles uiteindelijk sneller toegekomen dan verwacht.

Bianca

Prima product

Je ervaring

Prima product geleverd, levering duurde wel 5 dagen, maar dat komt waarschijnlijk door de drukte bij Postnl

Reactie Stagefreaks.nl:

Goedendag,
Hartelijk dank voor je review. Om nog even een reactie te geven op de levering:
Goedendag,
Hartelijk dank voor je review. Om nog even een reactie te geven op de levering:
Ik zie dat wij de bestelling direct hebben verzonden, maar doordat PostNL het inderdaad ontzettend druk heeft kan het zijn dat pakketten wat langer duren dan normaliter. Hier hebben wij helaas geen invloed op. We hopen dat je hierdoor niet in de problemen bent gekomen!

Constantijn

Prima webshop!

Je ervaring

Prima materiaal, concurrende prijzen, snelle levering!

Natalie

Aanbeveling Stagefreaks

Je ervaring

Producten makkelijk te vinden, duidelijk bestelproces, goede kwaliteit

Mario

Slechte service

Je ervaring

Als ik de optie krijg om een deellevering te laten doen, moeten jullie niet ineens moeilijk doen en zeggen dat jullie het niet doen om dat het jullie geld kost. Als ik extra betaal om mijn levering... Als ik de optie krijg om een deellevering te laten doen, moeten jullie niet ineens moeilijk doen en zeggen dat jullie het niet doen om dat het jullie geld kost. Als ik extra betaal om mijn levering op een bepaalde tijd binnen te krijgen, verwacht ik dat daar aan word voldaan.

Reactie Stagefreaks.nl:

Goedemiddag,
Hartelijk dank voor uw eerlijke mening!
We willen hier graag via deze weg nog even onze kant van het verhaal laten weten:
U hebt een bestelling geplaatst met twee artikelen...
Goedemiddag,
Hartelijk dank voor uw eerlijke mening!
U hebt een bestelling geplaatst met twee artikelen waarvan er één niet voorradig was op dat moment. In de winkelwagen is dat duidelijk aangegeven. Aan het eind van de dag dat de bestelling verwerkt wordt, geven we u nog een status update hierover, waarin we aangeven dat we het missende product hebben besteld en geven we aan wanneer we de gehele bestelling versturen.
In principe versturen we bestellingen in zijn geheel, dit hebben we telefonisch ook aangegeven, aangezien we anders geld bij moeten leggen op de bestelling. Maar tijdens dit telefoongesprek hebben we ook aangegeven dat we een deellevering zullen versturen de volgende dag, aangezien ten tijde van het telefonisch contact dit niet meer mogelijk was omdat de pakketten van die dag al waren afgehaald door PostNL. Het is dus niet zo dat we hebben gezegd dat we dit niet doen.
Wat u zegt over extra betaling om de levering op een bepaalde tijd binnen te krijgen, is niet helemaal hoe het zit. U betaalt extra voor een avondlevering, dat is een extra service vanuit PostNL welke extra kosten met zich mee brengt, maar dit heeft niets te maken met de datum waarop de bestelling geleverd wordt.
Dat hierover een misverstand is ontstaan spijt ons ten zeerste, we gaan ons bestelproces nog eens goed doorlopen om te controleren of er ergens misverstanden kunnen ontstaan omtrent de aflevering en verschillende extra bezorgopties. Daarnaast willen we u onze excuses aanbieden voor de onduidelijkheid omtrent onze afhandeling van de bestelling.