Evaldo Pinto

Helemaal top

Je ervaring

Zeer vlot en snel in reageren. Oplossingen en alternatieven aanbieden.

Mika hensing

Goeie service

Je ervaring

Bij het binnenkomen in de showroom gelijk netjes te woord gestaan door Santos, er wordt de tijd voor je genomen helemaal top

Björn Van Meel

Verzending naar Finland

BLD AV Media

Vriendelijk, vrolijk en goede service

Je ervaring

Even gebeld of het op voorraad was, kon gelijk langs komen. Aardig personeel en snel geholpen. Kwaliteit van de producten ook meer dan prima.

Fons Karssemakers

Goede service en advies.

Je ervaring

Toffe service met een lach maar ook met kennis van de producten.

Joëy van den Berg

Goede en duidelijke winkel!

Overzichtelijke webshop.

Dion

Aanbieding die geen aanbieding was

Je ervaring

Een oordoppen reinigingsset besteld was een aanbieding. Toen wij deze ontving bleek er minder in te zitten, volgende dag gemaild verkoper had contact gehad met leverancier helaas was geen aanbieding... Een oordoppen reinigingsset besteld was een aanbieding. Toen wij deze ontving bleek er minder in te zitten, volgende dag gemaild verkoper had contact gehad met leverancier helaas was geen aanbieding meer. Men geeft kopende partij dus niet de gelegenheid om elders de bestelling te doen.

Reactie Stagefreaks.nl:

Goededag,
Goededag,
We hebben hierover per mail contact gehad. De reinigingsset was gewijzigd inderdaad, ondanks dat dit geen aanbieding was, maar gewoon een van de vele producten op onze website. Hierdoor hebben we iets anders geleverd dan er bij het product stond. We hebben de omschrijving hierom ook aangepast en onze excuses aangeboden. Het product biedt nog steeds precies hetgeen wat nodig is om de gehoorbescherming te reinigen, alleen anders omschreven dan op de website stond. We hebben je ook de mogelijkheid gegeven om het product kosteloos te retourneren. Hier heb je niet op gereageerd, waardoor je laatste stelling niet correct is. Desalniettemin is het zo dat we hierin inderdaad niet geleverd hebben wat op de site omschreven stond, daarvoor bieden we nogmaals onze excuses aan. Maar we hebben er alles aan gedaan om ervoor te zorgen dat je dit kon oplossen, maar hier is per mail helemaal niet op gereageerd.
Stage Freaks klantenservice.

Kevin Peter

Goed een deskundig geholpen

Heb wat gereedschap besteld
goed geholpen door de medewerker.

Ad

Prima service

Je ervaring

Prima service en snelle levering

Gerard Marsman

Snelle levering, mooi product