giovanni laera

Top service ...

pefekt, snel en goedkoop.

Van hoof Marc

1 aankoop

Kort en goed

Carl Vanginderhuysen Principle Tour Management

Service !

Na de bestelling kwamen we tot de vaststelling dat GRATIS verzending (zoals weergegeven op de website) niet gratis was. Een vriendelijke meneer heeft ons via telefoon en mail verzekerd dat er een creditnota zou volgen en zo geschiede ... Enig min punt is de communicatie die volgt: eerst een mail met een tracking link - vervolgens een onopvallende mail dat er manco's zijn. Ik moet eerlijk toegeven dat ik na het ontvangen/lezen van de eerste mail (met vermelding goederen aangeleverd bij PTT Post) toch wel in de veronderstelling ben dat de bestelling "onderweg" is ... verwarrend !
Enfin, na een wat kritische mail van mijn kant (met alweer een vriendelijk/duidelijk antwoord van SF)
krijg ik mijn bestelling netjes aan huis. 9 dagen na bestelling - maar met een tevreden gevoel. Proficiat aan de ploeg van SF - bijna alles onder controle ;-) van ons krijgen jullie een 9 op 10. Graag tot een volgende keer.

Ingenieursbureau Norbert Provoost bvba

Aankoop veiligheidsschoenen

Correcte en snelle verwerking van de online bestelling

T!DEE BVBA

Snelle levering en afhandeling

Johan Jonckers

Stagefreaks

Snelle en vlotte service

Cyriel Engels

Fantatisch

Heel erg snelle bestelling en levering.
Support helpt je op elke mogelijke manier.
Site is niet altijd even handig maar goed genoeg voor mij

ebes

EBES

1 paar schoenen ok
ander paar niet nieuw

DE PRE K

Ontvangst = ok maar der retour ...

heb de bestelling correct en tijdig ontvangen? helaas was de maat niet goed en dus wilde ik dit terugsturen... alleen vond ik enkel voor de nederlandse klanten een goeie link om te retourneren en staan de belgische klanten er een beetje 'alleen' voor ... dus terugsturen vanuit belgie kost toch wel wat 'extra' geld én moeite. dat vind ik spijtig!

Gc De Kroon

Goede service

wij waren erg tevreden over het verloop van onze bestelling.
vanaf het moment dat ik de bestelling geplaatst heb was er een goede ondersteuning van uw bedrijf. Misschien één minpuntje, de verpakking. Leek mij een beetje slordig ingepakt. Maar er was niets beschadigd, zeker niet.