Stagefreaks.be

Stagefreaks.be Ook benieuwd naar feedback over de webshop Stagefreaks.be? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company59
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Stagefreaks.be met 8.8/10. Gebaseerd op 59 ervaringen.

Kurt Diependaele
Kurt Diependaele
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Snelle verzending. goede communicatie.

Jolien

Flesjes 20cl besteld. ze waren snel geleverd. veel te goed ingepakt. de verpakking bestond meer uit tape dan uit karton waardoor er op de flesjes ook tape resten achterbleven.

Ciselek
Prima (7/10)
Ciselek

Snelle en correcte service

Score voor Stagefreaks.be:3.5/5

Bestelling veiligheidsschoenen.

Benjamin

Eerst leek de ervaring minder te zijn. ze hadden me namelijk het verkeerde item opgestuurd..
na contact te hebben met hun vriendelijke klantendienst, werd het probleem opgelost en hebben ze me het juiste item nagestuurd.

Pascal
Pascal

Communicatie ten top

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Snelle levering en goede communicatie!.

Beuzy
Beuzy

Goede kwaliteit
Correcte communicatie

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goede communicatie, snelle afhandeling, levering volgens plan, goederen waren niet op stock, maar toch binnen vijf dagen ontvangen zoals afgesproken in opvolg mail.

Ruben

Touwen gekocht bij stagefreaks, deze bleken niet op voorraad. men heeft mij laten weten dat de touwen later geleverd zouden worden, vermoedelijk op 10 februari. op 10 februari nog steeds geen touwen, ik heb nog een week gewacht en toen zelf een bericht gestuurd om te informeren naar de touwen. dit bericht werd spoedig beantwoord met het bericht dat de leverancier de touwen ook niet meer op voorraad had en dat het nog 1 a 2 weken zou duren. uiteindelijk zijn ze gearriveerd op 28 februari. .
ik kan de situatie natuurlijk wel begrijpen, maar men had toch de moeite mogen nemen om mij in te lichten. uiteindelijk heeft men wel snel gereageerd op mijn bericht, dus dat is positief. de touwen blijken ook in orde en de prijs was goed.

Mathieu
Mathieu

Snelle levering, kwalitatief materiaal, affiniteit met de sector, duidelijke product beschrijving.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Stagefreaks heeft een uitstekend assortiment, en levert zeer snel!.

dirk van borm

Snel geleverd

Score voor Stagefreaks.be:4/5

Goede vlotte levering.

Bedrijfsinformatie

Stagefreaks is voor alles en iedereen die in de evenementenbranche werkzaam is. Van technicus tot DJ, steigerbouwer tot decorbouwer alles dat jullie nodig hebben om het werk eenvoudiger of veiliger te kunnen uitvoeren op één site.
Adres
Esp 252