Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Macaré

Vanaf het begin zeer professioneel en deskundig bijgestaan in mijn arbeidszaak. Alle opties werden zorgvuldig besproken en de risico's en slagingskans werden goed uiteengezet. Geen verrassingen... Vanaf het begin zeer professioneel en deskundig bijgestaan in mijn arbeidszaak. Alle opties werden zorgvuldig besproken en de risico's en slagingskans werden goed uiteengezet. Geen verrassingen achteraf.

Zeer deskundig op het gebied van arbeidsrecht.

Blijf dicht bij de cliënt staan.

Frank Elion

Slechte service voor veel geld

Hoge facturen schrijven

Grove (taal)fouten in officiële stukken

Hindriks

Uitstekende service in een lastige situatie.

sterk in wet en regelgeving, weet waar ze over spreken en hoe ze de situatie moeten benaderen. Uitstekende hulp gehad met een prima resultaat.

N.v.t

Ik heb destijds contact opgenomen en zat al vrij snel om tafel. De communicatie verliep wel goed, ik kreeg alleen op een bepaald moment verkeerde informatie die niet voor mij bestemd was. Namen... Ik heb destijds contact opgenomen en zat al vrij snel om tafel. De communicatie verliep wel goed, ik kreeg alleen op een bepaald moment verkeerde informatie die niet voor mij bestemd was. Namen waren door elkaar gehaald, ik heb ze opgebeld om dit aan te geven zodat voor wie de info wel bestemd was niet in de problemen zou komen. Maar dat werd mij niet bepaald in dank afgenomen. De mevr aan de telefoon deed erg onfatsoenlijk en ik heb vervolgens niets meer van Stad advocaten gehoord. Geen excuus, geen afhandeling van mijn zaak. Ze zijn mijn vertrouwen wel kwijt.

Duidelijk!

Ik denk dat bovenstaande wel voldoende zegt

marcel meijer

Hele fijne samenwerking, voelde onze frustratie erg goed aan en dacht goed mee in oplossingen

medenken

Gerrit Ham

Hele goede ervaring goed geadviseerd en bijgestaan

Goed weten waar het knelpunt zit en heel goed adviseren

David van Geert

Stad Advocaten heeft mij zeer goed bijgestaan bij een ontslag op staande voet en er een zeer goede regeling uit weten te halen.

De enorme snelheid waarmee mijn advocaat (mr Broer van Dijk) de zaken voor mij heeft afgehandeld.

Hinke Steeman

Ben naar tevredenheid geholpen. Vriendelijke advocaat en dames aan de telefoon.

Duidelijkheid, werd meteen verteld dat het wel uit kon om mijn geschil op te lossen.

Ik had geen idee hoe het werkt maar vond het soms wat lang duren voor er weer contact was. Misschien was dit wel normaal.

Kamila Orsulakova

Heel tevreden