Reactiesnelheid / After sales
8.5/10

Prima service van ervaren en deskundig personeel.

Jasper van den Brink

Ik wist niet van bepaalde juridische regels.
Dacht namelijk dat je na het betalen past vast zat aan je bestelling. Maar dit bleek dus niet het geval zijn. Belde de Squashwebwinkel op en het...

De service zo als ik beschreef in het vorige kader.

De site kan wel een nieuwe look gebruiken ziet er beetje verouderd uit.

Mathias Koch

Correcte en zeer snelle afhandeling. Ook op de beloofde dag geleverd.

Van Heeren

Snelle levering , en bedankt voor de leuke attentie!

Leuk dat er bij mijn racket een gratis balletje geleverd is .

Ga zo door !!

Frans Slaats

Fijn dat je ook kunt chatten , echter na enkela dagen , bestelling was toen binnen , geen chatsessie

Makkelijk het product te vinden

Op de site kwam te staan dat er meerdere rackets op voorraad waren , dit bleek echter niet het geval

Jasper van den Brink

Top site ! Had eerst wat besteld waar ik toch achteraf over twijfelde. Was geen probleem om dit product te annuleren degene aan de telefoon heel chill ! :)

Ziet er allemaal een beetje verouderd uit qua site. Zou wel een update kunnen gebruiken.

Ger loermans

Ik ben zeer goed geholpen met het probleem wat ik had.alles snel geregeld .Dankjewel hier voor gr ger

Goede service en erg klantvriendelijk nadat bestelling via de site niet mogelijk bleek te zijn.
Eén en ander per telefoon kunnen afhandelen.

De persoonlijke service, aangezien bestelling via de site niet lukt.

Bestellingen via de site.
Indien dit niet lukt, haken potentiële kopers vaak af.

Marc

Prima webwinkel. Mijn one-stop shop voor alles wat ik nodig heb voor mijn sport.

Koen

Mijn vast adres om squashspullen te bestellen.

Snelle levering, service en responsetijd. Telefonisch of e-mailcontact wordt snel beantwoord. Meedenkertjes! Ga zo door.