jos klarenbeek

Ik voel mij daar thuis en er wordt goed naar mij geluisterd en gecommuniceerd

R. Westerhof

Het enige punt wat ik kan bedenken is dat de afspraak meestal 5-10 minuten later begint dan gepland. Verder niets op aan te merken!!

E. Heikoop-Schouten

Ik werd behandeld door iemand die begrip had voor mijn klachten, mij rustig en kalm behandelde en mijn klachten volledig weg werkte.
Hij toonde een gezonde interesse in mij, gewoon Top.

M. van den Hoek

Ik ben over het algemeen tevreden over de behandeling.

Pietje

Uitstekende vakman, uitermate vriendelijk, geeft goed vol te houden thuisoefeningen mee

Daniel de Bruijn

Alles was duidelijk en het gene waarvoor ik kwam is zo goed als weg.

Diana

Ze gaat met veel respect met me om. Ik heb het gevoel dat ze heel kundig is. Ze bespreekt steeds hoe het gaat en stelt ook gerichte en betrokken vragen. Ik voel me bij haar in goede handen.

Ton Verweij

Had voor deze therapeute iemand van een andere praktijk en merkte toen ik iemand van Spruijt had een grote verbetering. deze therapeute wist ook waardoor mijn klacht kwam (ik was mantelzorger met... Had voor deze therapeute iemand van een andere praktijk en merkte toen ik iemand van Spruijt had een grote verbetering. deze therapeute wist ook waardoor mijn klacht kwam (ik was mantelzorger met veel beuren ed. ) nu mijn vrouw overleden is merk ik dat ze gelijk had, minder beuren en de pijn in mijn ark is grotendeels weg zoals ze mij maanden terug vertelde.