Jacqueline Christakis

Goede behandeling en de klachten zijn verbeterd

Elly Steenbergen

Heel vertrouwd, goede gesprekken en adviezen.

Suzanne

Ik ben heel fijn geholpen en voelde me op mijn gemak. Uiteindelijk doorverwezen, omdat een andere insteek mij misschien beter zou kunnen helpen. Ook dat maakt dat ik erg tevreden ben.

Jeroen Groenewegen

Bob is een deskundig persoon, heft levens ervaring en wijsheid, kon goed luisteren naar mijn klachten, en heft zijn uiterste best gedaan mij van mijn klachten af te helpen. Dit is niet gelukt omdat... Bob is een deskundig persoon, heft levens ervaring en wijsheid, kon goed luisteren naar mijn klachten, en heft zijn uiterste best gedaan mij van mijn klachten af te helpen. Dit is niet gelukt omdat nu blijkt dat er neurologisch gezien meer aan de hand zou moeten zijn dat zich aanvankelijk liet aanzien. vervolg behandeling en MRI scan zijn reeds in werking gezet

A. Besteman

Professionele houding. Heeft heel veel verstand van zaken. Patiënt vriendelijk.

J . van der Wouden

Ik bemerkte na enkele dagen een duidelijke vooruitgang .

M schep

Had na drie behandelingen al veel minder pijn.
Na een pijnlijke massage en huiswerk opdrachten,
Vriendelijk benaderd en voelde me serieus genomen

J.A. de Lange

Ik ben door de huisarts verwezen wegens COPD, er werden ademhalingsoefeningen gedaan en mijn klachten hierover zijn verdwenen. Daarnaast had ik pijn in mijn schouder wegens een blessure. Daarvoor... Ik ben door de huisarts verwezen wegens COPD, er werden ademhalingsoefeningen gedaan en mijn klachten hierover zijn verdwenen. Daarnaast had ik pijn in mijn schouder wegens een blessure. Daarvoor ben ik vele malen behandeld maar het hielp niet.Ik moet nog overleggen met de huisarts wat er nu verder moet gebeuren.

Mariëtte van RIngelesteijn.

Ik vind het een beetje moeilijk om de fysiotherapeute te beoordelen. Ik heb haar welgeteld 1 keer gezien. Silas krijgt altijd fysiotherapie op school.