Sandra

Hij had snel een diagnose gesteld en mij er zo goed als vanaf geholpen

De betrokkenheid en het bespreken van de behandeling.

Als er massage nodig is, sportbegeleiding en manipulatie(volgens mijn man) verder op ander gebied heb ik geen ervaring met andere behandelwijze.

De laatste behandeling die ik kreeg heeft tot extreme verergering van een van de klachten geleid. Ben door de specialist inmiddels doorverwezen naar een gespecialiseerde behandelaar en die vertelde... De laatste behandeling die ik kreeg heeft tot extreme verergering van een van de klachten geleid. Ben door de specialist inmiddels doorverwezen naar een gespecialiseerde behandelaar en die vertelde mij dat 1) de behandeling NOOIT op deze manier had mogen worden uitgevoerd en 2) dat de fysiotherapeut zeker de complicaties die ik heb had moeten onderkennen en mij had moeten terugverwijzen naar een specialist.

De uitleg van de behandeling was correct en de zorgverlener was vriendelijk.

HAAR BETROKKENHEID EN PRETTIGE MANIER VAN OMGANG

Hele lieve fysiotherapeut en luisterde altijd naar klachten en nam ze ook serieus

Geen goede inschatting gemaakt van de beginsituatie. Geen/weinig oefeningen voor thuis (ook niet op de app). Geen/weinig afwisseling in de oefeningen, ook geen voortgangscontrole.