Mehtap Yildiz

Ik werd geholpen door Zoë. Ze was heel vriendelijk en er werd goed naar mij geluisterd. Ik heb al binnen 1 dag antwoord op mijn vraag gekregen, en de informatie die ik kreeg was relevant. Ze was... Ik werd geholpen door Zoë. Ze was heel vriendelijk en er werd goed naar mij geluisterd. Ik heb al binnen 1 dag antwoord op mijn vraag gekregen, en de informatie die ik kreeg was relevant. Ze was heel klantvriendelijk.

Peggy Keultjes

Ik ben door Maarten heel prettig en adequaat geholpen. ik heb geen verder op of aanmerkingen. ik vond het gesprek klantvriendelijk en empatisch en kreeg voldoende info. Inhoudelijk over de opzet vd... Ik ben door Maarten heel prettig en adequaat geholpen. ik heb geen verder op of aanmerkingen. ik vond het gesprek klantvriendelijk en empatisch en kreeg voldoende info. Inhoudelijk over de opzet vd cursussen was bij Maarten weinig informatie beschikbaar

Lorenzo Snoeij

Super service!
Super service!
Ik begin in September met mijn opleiding en alleen al bij het informatie verkrijgen ben ik super geholpen. Snelle reactie op mijn vragen en al mijn vragen beantwoord. Sprigest ga ik zeker aanraden en niet vergeten.

Gerard Jansen

De communicatie met de medewerkers van Springest is prima. De antwoorden zijn inhoudelijk goed en de responstijd ook.

Nu wordt een aantal opties aangedragen met daarbij de standaard...

Nu wordt een aantal opties aangedragen met daarbij de standaard brochures. Dit is echter niet samengevat in één overzicht zodat je in een oogopslag de verschillen kunt zien. Ook de laatste updates over o.a. de planning, korting etc. heb ik moeten ontvangen van de aanbieders zelf. Één overzicht en actuele informatie is wenselijk. Verder een prima hulpmiddel als 1e stap.
Zowel per mail als telefonisch prettige ervaring met medewerkers.

elise grijseels

Ik werd goed geholpen op mijn vraag die ik had over mijn kappersopleiding die ik wil gaan volgen en word goed verder geholpen wat het beste is voor mij.
dus daar was ik erg blij mee.

Amer Hemai

Het is goed k heb vie email mijn intresse over een opleiding gedeeld en heel snel mail terug gekregen voor een afspraak.meschien in plaats van een opleiding is een cursus al genoeg.heb geen punten... Het is goed k heb vie email mijn intresse over een opleiding gedeeld en heel snel mail terug gekregen voor een afspraak.meschien in plaats van een opleiding is een cursus al genoeg.heb geen punten gevonden waar het beter kan.

Emma Beltman

Tijdens het introductiegesprek werd goed gevraagd waar ik naar opzoek bent, maar ik heb hierna niets meer vernomen. Ook twee keer ingeschreven via de website, maar doordat de opleider niet... Tijdens het introductiegesprek werd goed gevraagd waar ik naar opzoek bent, maar ik heb hierna niets meer vernomen. Ook twee keer ingeschreven via de website, maar doordat de opleider niet bereikbaar was is mijn inschrijving verlopen. Ik werd niet geinformeerd waarom, en er werd geen contact met mij opgenomen.

Laima Farhoed

Ik had vragen over de opleidingen verpleegkunde en verloskunde en die vragen zijn duidelijk beantwoord. Ook werd er aangeboden om mij extra informatie toe te sturen en dat was ook nuttig voor mij.