lotfi bani

Maarten heeft me vriendelijk en daadkrachtig geholpen de juiste opleiding te kiezen. ook wist hij op het juiste moment een stapje terug te doen wanneer mijn aandacht op andere plekken vereist was.

Roman Parfenov

Mijn ervaring heb ik goed ervaren. Er is specifiek aan mij gevraagd wanneer wil ik precies met mij training beginnen. Waarmee waren de benodigde formuleren van mijn gevraagd om ver volgens te kunnen... Mijn ervaring heb ik goed ervaren. Er is specifiek aan mij gevraagd wanneer wil ik precies met mij training beginnen. Waarmee waren de benodigde formuleren van mijn gevraagd om ver volgens te kunnen volledig invullen.

H Rozema

Goede informatie voorziening in het soms wazige "woud" van opleidingen en trainingen op het gebied van training/ coaching en hieraan gerelateerde opleiding gebieden. Op dit moment heb ik de... Goede informatie voorziening in het soms wazige "woud" van opleidingen en trainingen op het gebied van training/ coaching en hieraan gerelateerde opleiding gebieden. Op dit moment heb ik de informatie omgezet in het aangaan van een passende opleiding bij mijn wensen. Dank voor de duidelijke informatie, wie weet tot een volgende ontmoeting!

Veerle De Bruin

Nog geen cursus gevolgd, alleen zeer goede hulp bij het maken van een keuze voor een gepaste opleiding. Ik hoop begin van het jaar te kunnen starten met de opleiding.

Denise Nijdam

Ik heb een goede ervaring met jullie. Ik vroeg opties voor een cursus evenementen en ik ben gelijk gebeld en kreeg een mailtje. Ik kreeg ook meteen te horen dat ze me van de week belt over wat het... Ik heb een goede ervaring met jullie. Ik vroeg opties voor een cursus evenementen en ik ben gelijk gebeld en kreeg een mailtje. Ik kreeg ook meteen te horen dat ze me van de week belt over wat het gaat worden. Bedankt en top hoor!

andre van beek

Ik maak gebruik van jullie informatie/opleidingsmogelijkheden om mijn kans op de arbeidsmarkt te vergroten. Misschien is t n idee om jullie klanten nog beter uit te horen naar hun historie en te... Ik maak gebruik van jullie informatie/opleidingsmogelijkheden om mijn kans op de arbeidsmarkt te vergroten. Misschien is t n idee om jullie klanten nog beter uit te horen naar hun historie en te kijken naar de vraag op de arbeidsmarkt, zodat dit zowel voor jullie als de betreffende persoon nog interessanter wordt.
succes verder.

Ahmed Hassoun

Mijn ervaring heb ik goed ervaren. Er is mij gevraagd waar ik precies naar zocht en zoals Merel mij heeft beloofd heeft zij nog aanvullende informatie toegezonden voor mij en mijn werkgever. Ik ben... Mijn ervaring heb ik goed ervaren. Er is mij gevraagd waar ik precies naar zocht en zoals Merel mij heeft beloofd heeft zij nog aanvullende informatie toegezonden voor mij en mijn werkgever. Ik ben op een zeer goede manier geholpen.

Andre Beltman

Via de Tempo-Team Employability (Jobport) link was ik op de site van Springest terechtgekomen. In het Chat venster heb ik mijn vraag gesteld, en binnen een dag had ik een eerste antwoord en... Via de Tempo-Team Employability (Jobport) link was ik op de site van Springest terechtgekomen. In het Chat venster heb ik mijn vraag gesteld, en binnen een dag had ik een eerste antwoord en wedervraag. Met de per mail ontvangen (online) cursus catalogus kan ik nu aan de slag. Ik kwam er zelf even niet meer uit, en ben door Ruben goed opweg geholpen.

Rob Van Gassel

Keurig gesprek via de chat. Het antwoord was op dat moment nog niet beschikbaar vanwege afwezigheid van de trainer. Afgesproken dat er later per e-mail een antwoord op de vraag wordt gegeven. Daarna... Keurig gesprek via de chat. Het antwoord was op dat moment nog niet beschikbaar vanwege afwezigheid van de trainer. Afgesproken dat er later per e-mail een antwoord op de vraag wordt gegeven. Daarna inderdaad ook keurig de beloofde mail ontvangen met daarin het passende antwoord en een link naar de cursus.

Jane Asraf

Ik vind het een zeer klantgerichte site. Niet alleen digitaal, maar ook persoonlijk krijg je de medewerkers te spreken. Vlot, vriendelijk en behulpzaam. Bedankt voor de service Zoë. Ik had niet... Ik vind het een zeer klantgerichte site. Niet alleen digitaal, maar ook persoonlijk krijg je de medewerkers te spreken. Vlot, vriendelijk en behulpzaam. Bedankt voor de service Zoë. Ik had niet verwacht terug gebeld te worden op zo'n korte termijn.