Mettler Toledo

Zeer goede ervaring met Springest.nl

Beschrijf hier uw ervaring

Vraag gesteld via de site, en dezelfde dag nog een volledig duidelijk antwoord gehad met mogelijkheid om direct in te schrijven.

Tom

Leerzaam en geeft vooruitgang

Beschrijf hier uw ervaring

Het allemaal rustig doorwerkend en het bestuderen is een interessante en aangename verbetering van mijn kennis. En dat in een tijd die snel vooruitgaat. Je wilt niet achterblijven.

particulier

Leuke manier om Engels te oefenen

Beschrijf hier uw ervaring

Ja ik ben al een tijd bezig met een cursus Het heeft even geduurd voor ik wist hoe Duo Lingo precies werkt. Ik ben beleeft te woord gestaan en goed geholpen want ik vond het was moeilijk om een... Ja ik ben al een tijd bezig met een cursus Het heeft even geduurd voor ik wist hoe Duo Lingo precies werkt. Ik ben beleeft te woord gestaan en goed geholpen want ik vond het was moeilijk om een geschikte cursus te vinden.

M.Mulder

Prettig en zorgvuldig geholpen.

Beschrijf hier uw ervaring

Ik werd prettig en zorgvuldig geholpen. De verbinding werd gelegd op mijn verzoek met de opleider. En nadien gecheckt! Prima, dus

Wordt netjes te woord gestaan

Beschrijf hier uw ervaring

Was heel vriendelijk en ben heel snel geholpen

Willem Rosbergen

Wat een supersnelle, pragmatische en professionele aanpak van mijn vraag online.

Beschrijf hier uw ervaring

Ellie Boldewijn belde snel na mijn vraag online op met wat additionele en ter zake doende vragen op. Ze sloot af met een helder voorstel over haar aanpak en terugkoppeling. Binnen een uur ontving ik... Ellie Boldewijn belde snel na mijn vraag online op met wat additionele en ter zake doende vragen op. Ze sloot af met een helder voorstel over haar aanpak en terugkoppeling. Binnen een uur ontving ik haar bevindingen per telefoongesprek. Een prima advies op basis van haar expertise. Wat een buitengewoon goede service. Hier is een professional met hart voor serviceverlening aan de gang geweest. Grote dank en complimenten.

Zeer goede info

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle adequate info over cursus

Heel leerzaam was de training ergocoach in de kinderopvang.

Beschrijf hier uw ervaring

Heel veel nuttige informatie.
Ik heb het als een zeer leerzame en interessante dag ervaren mede door de duidelijke uitleg van Eileen.

Teleurstellende dienstverlening

Beschrijf hier uw ervaring

Springest reageert helaas niet op klachten en er is geen klachtenprocedure te vinden op de website.
Ze schrijft cursisten in die aangeven niet in 1 keer te kunnen betalen (terwijl zij dit niet mogen), zoekmachine werkt niet en lijkt beïnvloed te zijn door adverteerders. Geen objectieve vergelijkingssite helaas. Bij fouten in inschrijving moet de cursist zelf eerst annuleren. Bij het gebruiken van betaalde leads is er ineens 'erg veel' belangstelling welk niet tot inschrijving komen.

juridisch management nederland bv

Waarom nemen jullie de telefoon niet op als ik bel???

Beschrijf hier uw ervaring

zeer klantonvriendelijk door niet telefonisch bereikbaar te zijn.