Unc uitvaartzorg

Het is een bijzondere ervaring en behandeling, die gelijk al resultaat laat zien.

Beschrijf hier uw ervaring

Het gaat nu goed met me. Het gaat ook goed met mijn rust momenten pakken en NEE zeggen op het werk😇. Dat voelt goed. Ik zit nu ook lekker buiten met een boekje.' Zonder schuldgevoel!

Itt

Slecht en zonde van je tijd

Beschrijf hier uw ervaring

Met een grote groep begonnen en de meeste zijn gestopt ,zelfs een keer examen gedaan voor rekenen je cijfer krijgen voor Nederlands en kon niet worden opgelost,als Spring de les niet kon verzorgen... Met een grote groep begonnen en de meeste zijn gestopt ,zelfs een keer examen gedaan voor rekenen je cijfer krijgen voor Nederlands en kon niet worden opgelost,als Spring de les niet kon verzorgen werd er niet moeilijk over gedaan maar als jij niet kon moet het worden ingehaald in Ede ,jammer kijk nog even verder .

Sandra

Trage reactie op mail voor wijzigen recensie

Beschrijf hier uw ervaring

Ik heb een fout gemaakt in een beoordeling van een opleiding. Het asntal sterren het te geven cijfer heb ik per ongeluk omgedraaid. Nu heeft een opleiding die een dikke 10 verdiend per abuis nu een... Ik heb een fout gemaakt in een beoordeling van een opleiding. Het asntal sterren het te geven cijfer heb ik per ongeluk omgedraaid. Nu heeft een opleiding die een dikke 10 verdiend per abuis nu een 5. Dit wil ik heel graag corrigeren maar helaas na 9 dagen nog geen reactie en/of actie van springest.

Simone

Slechte training gehad

Beschrijf hier uw ervaring

Slechte training gehad van Laura van den Bogaard. Legt niet goed uit. Laat je zwemmen. Toont geen empathie. Stelt je niet op je gemak. Een hele vervelende ervaring

Hoofdzakelijk

Klacht over betalingen

Beschrijf hier uw ervaring

Helaas na bijna 90 dagen nog geen betaling mogen ontvangen van de gegeven training voor mijn klant. Ik baal er stevig van de betaling via springen verloopt. Volgens de wetgeving is de... Helaas na bijna 90 dagen nog geen betaling mogen ontvangen van de gegeven training voor mijn klant. Ik baal er stevig van de betaling via springen verloopt. Volgens de wetgeving is de betalingstermijn van groot bedrijf naar klein bedrijf maximaal 30 dagen. Schandalig dat hier geen gehoor aan wordt gegeven. Maar ook dat er geen gesprek plaatsvindt.

Ellen Goeree Rodi Media

Verfrissend, verhelderend en verbazingwekkend leuk!

Beschrijf hier uw ervaring

Je doet alles altijd op een manier die werkbaar is maar na deze training toch alles eens omgegooid. Met verrassende resultaten. Niet alleen krijgen wij meer respons maar ook krijgen we leukere... Je doet alles altijd op een manier die werkbaar is maar na deze training toch alles eens omgegooid. Met verrassende resultaten. Niet alleen krijgen wij meer respons maar ook krijgen we leukere motivaties wat het doorspitten van al die reacties net even leuker maakt. Een aanrader dus!

SOMA Bedrijfsopleidingen

Goede terugkoppeling over de stand zaken van het probleem

Beschrijf hier uw ervaring

goede terugkoppeling over de stand van zaken het probleem

C. Dijkhuis

Snelle en vakkundige hulp

Beschrijf hier uw ervaring

Boven verwachting snelle actie ondernomen!

Mi nvt

Onoverzichtelijk

Beschrijf hier uw ervaring

Kan totaal niet vinden wat ik zoek. Er is geen keuzehulp (ook al zeggen ze van wel)

Van Assen vastgoed

Informatie inzichtelijk gemaakt!