Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

de Wingerd Horeca

Door het Coronavirus en andere omstandigheden is voor ons de toekomst van ons bedrijf op losse schroeven komen te staan. Ons nog lopende contract met Spot On heeft daardoor geen zin meer en op ons... Door het Coronavirus en andere omstandigheden is voor ons de toekomst van ons bedrijf op losse schroeven komen te staan. Ons nog lopende contract met Spot On heeft daardoor geen zin meer en op ons verzoek heeft Spot On het contract stopgezet met onmiddellijke ingang. Wij vinden dit een zeer positieve houding en bedanken de mensen van Spot On van harte voor deze begripvolle houding. We begrijpen, dat deze Coronacrisis ook voor Spot On een pas op de plaats is. Dat maakt hun reactie des te mooier. Dankjewel mensen en we wensen jullie veel sukses met jullie mooie product.

snelle en goeie communicatie

doorgaan zo

DownTown

Transparantie

Bowling- en Partycentrum Maaspoort

Bijzonder vriendelijke mensen bij Spot-On WiFi, Custom wensen prima uitgevoerd. Mooi werkende Dienst en Product, goed te begrijpen Portal. Maatwerk geleverd betreft promotie materiaal binnen onze... Bijzonder vriendelijke mensen bij Spot-On WiFi, Custom wensen prima uitgevoerd. Mooi werkende Dienst en Product, goed te begrijpen Portal. Maatwerk geleverd betreft promotie materiaal binnen onze zaak. Als ieder bedrijf zo zou werken zou de wereld heel wat vrolijker zijn. Dikke uitmuntend voor Spot-On WiFi !!!!
Vriendelijke Groet, Jan-Willem van Hoorn, Bowling- en Partycentrum Maaspoort, ’s-Hertogenbosch.

Snelle helpdesk

nee

Beach Hotel de Vigilante

We zijn super geholpen, het installeren van de spots werkte helaas niet gelijk maar met de hulp van de medewerkers is het toch allemaal goed gekomen en werkt het nu helemaal prima

Goede service bij problemen.

Yankee Doodle Drachten

Wij zijn een samenwerking aangegaan omdat ik gedacht had door wifi aan te bieden aan onze gasten gegevens te verzamelen om daar de marketing op los laten. Dat werkt voor een groot deel wel maar ik... Wij zijn een samenwerking aangegaan omdat ik gedacht had door wifi aan te bieden aan onze gasten gegevens te verzamelen om daar de marketing op los laten. Dat werkt voor een groot deel wel maar ik had er meer van verwacht.

nee

Het programma mogelijk te maken om ook je eigen gegevens erin te verwerken zodat het gebundeld is. Met andere woorden gastgegevens centraliseren waardoor nieuwsbrieven, aanbiedingen etc beter effect... Het programma mogelijk te maken om ook je eigen gegevens erin te verwerken zodat het gebundeld is. Met andere woorden gastgegevens centraliseren waardoor nieuwsbrieven, aanbiedingen etc beter effect hebben.

Sems

Goed eindelijk een stabiele wifi

Gioya Treatments

Goede ervaringen met SpotOn WiFi. Met het inzicht wat wij verkrijgen in het dashboard wat door SpotOn wordt aangeboden, leren wij onze klanten beter kennen. Tevens kunnen wij onze klanten met één... Goede ervaringen met SpotOn WiFi. Met het inzicht wat wij verkrijgen in het dashboard wat door SpotOn wordt aangeboden, leren wij onze klanten beter kennen. Tevens kunnen wij onze klanten met één muis klik bereiken. Super tool en zeker aan te bevelen!

De tool van SpotOn WiFi heeft een erg hoge ROI is gebleken in de praktijk.

Sjoerd van Barneveld

Goed! Aardige mensen. Deskundig