Prima, goede website, snelle levering, goede retourzending info!

Snelle levering (conform opgave)

Kirsten

Duidelijk informatie op de website. Snelle en zorgvuldige levering.

Veel keuze. Goede verhouding prijs-kwaliteit.

Goede website met aantrekkelijke prijzen voor kwaliteits produkten

Prijs/kwaliteit

Leo

Uitstekende ervaring. Goed assortiment, snelle levering en concurrerende prijzen. Had een maat te groot besteld. Retourprocedure simpel en doeltreffend, kreeg snel de juiste maat toegezonden.

Prijzen en service.

Op zoek naar een running petje kwam ik op de website van Sportswearonline terecht.
Dat bleek een prima keuze. Ik vond wat ik zocht tegen een mooie prijs. de bestelling liep vlekkeloos en de levering zeer snel.

Duidelijke website . prima prijs kwaliteit verhouding. Snelle afhandeling en levering. Top !!

Edwin

Vriendelijk geholpen aan de Telefoon voor de zekerheid toch van de polo’s 2 maten besteld. Snelle levering en na retour wat te groot was ook de centjes snel terug gestort.

Snel geleverd en een zeer gebruiksvriendelijke retour regeling met de bijgeleverde stickers op de pakbon. Alleen zelf een plakbandje regelen voor het doosje.

Hans

Goed aanbod van Craftprodukten

Snelle levering en veel Craft produkten

Prima!
Ook after sales uitstekend:
Mijn bestelling was niet juist: 2 rechtersokken ontvangen. Na telefonisch contact werd een dag later alweer een juist paar
sokjes afgeleverd...
Prima!
Ook after sales uitstekend:
sokjes afgeleverd (de twee rechtersokken hoefde ik ook niet te retourneren) TOP!!

Snelle levering en uitstekende service!

Zeer goed.

Duidelijke afhandeling van bestelling. Je weet waar je aan toe bent. Top.

Zeer goede ervaring, correcte levering.

Zelf een fout in de bestelling gemaakt; door in de totale bestelling één afwijkende in te voeren. Door Sportwearonline gezien, even een telefoontje van hun of er foutje in de bestelling zat.
Opgelost juiste maten geleverd TOP !