Henk Wagenaars

Super

Reactie Sportswearonline.nl:

Hartelijk bedankt voor uw review, wat fijn dat u het als super ervaren heeft!

Paulien van den Tempel

Duidelijke site

nee

Reactie Sportswearonline.nl:

Wij hebben contact met de klant opgenomen en haar bedankt voor de positieve review en feedback gevraagd wat de reden is waarom zij ons niet aanbeveelt aan anderen. Het antwoord is dat zij per... Wij hebben contact met de klant opgenomen en haar bedankt voor de positieve review en feedback gevraagd wat de reden is waarom zij ons niet aanbeveelt aan anderen. Het antwoord is dat zij per definitie geen bedrijven aanbeveelt en dit niets met onze site te maken. Wij hebben haar bedankt voor de toelichting.

Carla Verhaar

Via de chat stelde ik een vraag over een schaatsbroek die ik online wilde kopen. De medewerkster was uitermate behulpzaam. Binnen een paar minuten was de website aangepast en kon ik de schaatsbroek... Via de chat stelde ik een vraag over een schaatsbroek die ik online wilde kopen. De medewerkster was uitermate behulpzaam. Binnen een paar minuten was de website aangepast en kon ik de schaatsbroek kopen in de gewenste maat M. De medewerkster beloofde me de broek zelf in te pakken en wenste me veel schaatsplezier. De volgende middag werd de bestelling al bezorgd. Helemaal super zoals deze online aankoop ging van begin tot eind. BEDANKT

Neen

Reactie Sportswearonline.nl:

Bedankt voor uw mooie review! Wij worden hier heel blij van!

Belinda

Zeer snel en goede service. Daarnaast waren de geleverde producten van goede kwaliteit.

Reactie Sportswearonline.nl:

Bedankt voor uw review! Wat fijn dat u blij bent met de door u bestelde artikelen.

Oebele Kunnen

Snelle verzending, goede producten, uitstekende snelle retourservice (ik had een verkeerde maat besteld)

Reactie Sportswearonline.nl:

Verkeerde maat bestellen kan gebeuren en soms is een maatje groter of kleiner net iets fijner. Bedankt voor uw review

EJWM Konings

Prima. Snelle levering.

Eigenlijk niet

Reactie Sportswearonline.nl:

Bedankt voor de hoge punten op onze review, daar zijn wij blij mee

Quinten Daled

Hallo. Er werd me een product toegestuurd. Nl. overschoenen. Ik heb ze nog niet getest MAAR wel zie ik al een scheurtje in een naad. Wel erg jammer...

Heeft u nog verbeterpunten voor ons?

Nakijken van producten voor er verstuurd wordt.

Beste Quinten,
Hartelijk bedankt voor uw review op Sportswearonline.
Beste Quinten,
Hartelijk bedankt voor uw review op Sportswearonline.
Wij willen dat onze klanten tevreden zijn met onze artikelen. Mocht er met een artikel iets niet in orde zijn dan mag u deze aan ons retourneren. U heeft bij uw pakketje een retourlabel ontvangen zodat u deze kosteloos kunt afgeven bij een PostNL punt. Zodra wij uw pakketje retour ontvangen hebben dan zullen wij met een passende oplossing komen.

Alfred Donker

Goede overzichtelijke site waardoor ik snel vond wat ik wilde hebben: een schaatsbroek. Veel keuze voor een goede broek. Uiteindelijk gekozen voor een Craft. Ten tijde van het leveringsproces goed... Goede overzichtelijke site waardoor ik snel vond wat ik wilde hebben: een schaatsbroek. Veel keuze voor een goede broek. Uiteindelijk gekozen voor een Craft. Ten tijde van het leveringsproces goed op de hoogte gehouden.

Geen verbeterpunten.

Reactie Sportswearonline.nl:

Bedankt voor uw review. Wij proberen de site overzichtelijk te houden omdat u anders door de bomen het bos niet meer ziet. Fijn om te lezen dat u dat ook zo ervaren heeft!

Frans Engelage

Vlotte en snelle afhandeling

Reactie Sportswearonline.nl:

Bedankt voor uw review, daar zijn wij natuurlijk blij mee

Baukje Hylkema

It sil heve.....ja..dat dacht ik toen er ijs lag en de schaatsen onder konden worden gebonden. Maar helaas had ik mijn schaatskleding niet op orde. Ja, en wat doe je dan in dit gekke “corona... It sil heve.....ja..dat dacht ik toen er ijs lag en de schaatsen onder konden worden gebonden. Maar helaas had ik mijn schaatskleding niet op orde. Ja, en wat doe je dan in dit gekke “corona jaar”??
Je googelt er op los!! Ik kwam gelukkig al erg snel bij sportswearonline terecht, gezien de grote keuze van kleding. Er was bij alles een goede beschrijving en duidelijke foto’s dus...Bestellen maar!!
Het bleek dat er iets niet voorradig was en dat sportsonlinewear mij daar ook snel van op de hoogte heeft willen brengen. Ze kwamen met een goed alternatief. Was het niet zo dat ik die mail niet gelezen had en er dus niet op gereageerd had of dit OK was voor mij.
Om de geplaatste bestelling toch op tijd te leveren, hadden ze “het alternatief” er wel bij gedaan en dat kwam erg goed uit!! Die paste en was helemaal prima!! Ik kon schaatsen!!
Dus wat mij betreft is sportswearonline zeker een bedrijf om op terug te komen!!

Nee!!

Reactie Sportswearonline.nl:

Bedankt voor uw mooie maar ook uitgebreide review, wij worden hier echt blij van. Het was razend druk met de gezellige schaatskoorts die er ineens was. Fijn dat u blij bent met uw bestelling!