Jan Bakker

Mijn eerste ervaring is heel goed, heb gebeld met Sportswearonline en werd vriendelijk te woord gestaan. Compliment.

Heeft u nog verbeterpunten voor ons?

Voor jullie niet , alleen Post nl is een ramp krijg soms wel meer als 4 keer een bericht van verandering van bezorg tijden , geven het af bij de buren of vind het in mn brievenbus.

Reactie Sportswearonline.nl:

bedankt voor uw mooie beoordeling. Wij hebben elkaar al over PostNL gesproken. Op dit moment gaat de levering niet altijd zoals het zou moeten zijn. De druk is hoog bij de posterijen maar 4 keer... bedankt voor uw mooie beoordeling. Wij hebben elkaar al over PostNL gesproken. Op dit moment gaat de levering niet altijd zoals het zou moeten zijn. De druk is hoog bij de posterijen maar 4 keer verandering van bezorgtijd is wel heel veel. Wij zullen hiervan ook een melding maken naar PostNL.

Margré ten Wolde

Goede ervaringen ik werd gied geholpen met de app. En snelle levering.

Reactie Sportswearonline.nl:

Beste Margre, bedankt voor uw mooie beoordeling en tot de volgende keer op de app!

Dity

Top, snelle levering, duidelijke informatie

Reactie Sportswearonline.nl:

bedankt voor uw mooie beoordeling en fijn dat u de informatie op onze website duidelijk vind.

Foppe Gerlsma

Uitstekend

Reactie Sportswearonline.nl:

Bedankt voor uw hoge beoordeling en compliment!

Werner Weckx

Snel

Neen

Reactie Sportswearonline.nl:

bedankt voor u mooie beoordeling, daar zijn wij natuurlijk heel blij mee!

David Suk

Reactie Sportswearonline.nl:

bedankt voor uw mooie beoordeling!

Rolanda Brinkman

Snelle levering en goed product

nee

Reactie Sportswearonline.nl:

bedankt voor uw mooie beoordeling!

Arina Oosterom

Prima, snelle levering

Heeft u nog verbeterpunten voor ons?

Nee, ook geleverd in een kleine verpakking. Tevreden klant

Reactie Sportswearonline.nl:

Bedankt voor uw review dat vinden wij altijd fijn om te lezen. Wij proberen onze artikelen zo klein mogelijk te verzenden en met zo min mogelijk opvulmateriaal. Veel plezier van de door u bestelde... Bedankt voor uw review dat vinden wij altijd fijn om te lezen. Wij proberen onze artikelen zo klein mogelijk te verzenden en met zo min mogelijk opvulmateriaal. Veel plezier van de door u bestelde artikelen.

Andre Steendam

Goede service. Snelle levering

Reactie Sportswearonline.nl:

bedankt voor uw review en uw compliment over onze service. Daar doen we het voor!

Hilde

Top

Reactie Sportswearonline.nl:

Bedankt voor uw review, fijn dat u het top vond!