Prima, de juiste spullen snel geleverd

Scherpe prijs, snelle service

Eveline

Heeft u nog verbeterpunten voor ons?

Marlene zag aan de bestelling wat ze nog meer voor mij kon betekenen en antispeerde daarop goed.

Johan du Floo

Ivm aanschaf van kleding voor de Weissensee schaatstocht had ik duidelijke info nodig met wat je nu het best als kleding draagt c.q. aanschaft. De keuze is reuze en het is lastig te bepalen welke... Ivm aanschaf van kleding voor de Weissensee schaatstocht had ik duidelijke info nodig met wat je nu het best als kleding draagt c.q. aanschaft. De keuze is reuze en het is lastig te bepalen welke kleding nu juist wel of niet de juiste eigenschappen heeft die afgestemd op mijn lichaam, met name mijn warmtehuishouding ( transpiratie / mate van gevoeligheid voor kou of juist warmte. Ik heb via de app uitgebreid contact met medewerkers gehad en heb voor mijn gevoel goede en deskundige adviezen gekregen.

Heeft u nog verbeterpunten voor ons?

Uitleg en deskundige adviezen, vriendelijkheid en flexibiliteit ( met name mbt aanbieden versturen verschillende maten of soorten kleding stukken om te kunnen passen en voelen hoe ze zitten. Het... Uitleg en deskundige adviezen, vriendelijkheid en flexibiliteit ( met name mbt aanbieden versturen verschillende maten of soorten kleding stukken om te kunnen passen en voelen hoe ze zitten. Het vertrouwen dat jullie in mij hadden door zelfs kleding te versturen die ik nog eens betaald had. Waar maak je dat mee !!! Super fijn dus. Zelfs tot laat in de zondagmiddag waren jullie beschikbaar op de app. Echt superfijn, jullie geven hiermee echt toegevoegde waarde en je hebt zeker het gevoel dat je als serieuze klant wordt geholpen, niet alleen om geld aan te verdienen maar ook juist om klanten goed te helpen met een juiste keuze.

Bert Steegmans

Goede service

snelle service

Duidelijke communicatie

Makkelijk besteld en snel in huis

Snelle en nette levering

Zeer tevreden

Heeft u nog verbeterpunten voor ons?

Personijke hulp via het internet! Top!!

Prima product, mooie prijs

Prima, vlotte afhandeling.

Retour documenten al bijgeleverd

Reactie Sportswearonline.nl:

Wij hebben de klant gevraagd om feedback n.a.v. de score 6.
Wij hebben de klant gevraagd om feedback n.a.v. de score 6.
Zijn reactie: Ondertussen is er een vlotte afhandeling van een retour of wisseling van een product. Dit is vlot verlopen, dit maakt dat mijn 6 zeker wat te laag is. 8 is zeker op zn plaats

Een broek en shirt besteld. Shirt was helaas beschadigd, niet genaaid bij de mouw. Teruggestuurd en per kerende post een nieuwe ontvangen, zonder (verzend)kosten. Kortom, prima opgelost en helemaal... Een broek en shirt besteld. Shirt was helaas beschadigd, niet genaaid bij de mouw. Teruggestuurd en per kerende post een nieuwe ontvangen, zonder (verzend)kosten. Kortom, prima opgelost en helemaal tevreden.

Heeft u nog verbeterpunten voor ons?

Snelle en adequate levering, reactie op gebreken snel en afdoende opgelost.