Leffert

Craft blijft een prima merk. Alleen de levering was niet de volgende dag maar uiteindelijk na 4 dagen.

Kwaliteit is uitstekend

Goed assortiment, mooie prijs-kwaliteit verhouding en snelle service.

Het assortiment, de informatie bij de individuele producten zelf, snelle levering en retourneren gaat ook vrij gemakkelijk, wat zeer prettig is en maakt dat je geen drempel opgelegd krijgt om een volgende keer een bestelling bij de webwinkel te plaatsen. Filteren op temperatuur is een leuk verassend element.

De Rycke s

Eerste kennismaking met jullie merk. Super content van mijn bestelling. Zeer kwalitatief sport materiaal voor een degelijke prijs. Ik zal zeker in de nabije toekomst meerdere bestellingen doen.

Snelle en correcte levering

Jenny

Zeer goede ontvangst aan de telefoon, vriendelijk en zeer behulpzaam!

Vriendelijke en behulpzame medewerkster aan de telefoon.
Duidelijke site.

Website ziet er mooi uit. Zoeken ging niet heel makkelijk. Ik kon dingen die ik eerder wel vond later niet meer terugvinden. Bij de levering stond op de pakbon bij 2 artikelen ‘uitverkocht’. Ik heb... Website ziet er mooi uit. Zoeken ging niet heel makkelijk. Ik kon dingen die ik eerder wel vond later niet meer terugvinden. Bij de levering stond op de pakbon bij 2 artikelen ‘uitverkocht’. Ik heb ze dus niet ontvangen en het is onduidelijk of en hoe ik mijn geld terug krijg. Via de klantenservice kreeg ik een vrij kortaf antwoord dat dit vanzelf wordt teruggestort. Afwachten dus maar.

Overzichtelijke website

Schrijver

In december liner handschoenen besteld. Met ontvangst leek alles in orde. Toen ik ze een week later, met inpakken, aandeed zag ik dat bij één handschoen de naad langs de hand kapot was.

Tweemaal contact gezocht met de vraag of hier iets van garantie over gaat, aangezien ze volledig ongebruikt waren en niet goedkoop.

Nooit reactie gekregen.

Reactie Sportswearonline.nl:

Beste Nathan, helaas is deze mail over het hoofd gezien en daardoor heb je geen reactie mogen ontvangen, onze excuses daarvoor. Wij hebben je inmiddels laten weten de handschoenen zeker te... Beste Nathan, helaas is deze mail over het hoofd gezien en daardoor heb je geen reactie mogen ontvangen, onze excuses daarvoor. Wij hebben je inmiddels laten weten de handschoenen zeker te vergoeden. Met sportieve groet, Ingrid

Rinnie Kroontje

De bestelling van mijn Craft schaats broek was fout gegaan, ik kreeg de verkeerde maat geleverd. Na mijn telefoontje hebben ze dezelfde dag nog actie ondernomen om mij te voorzien van de juiste... De bestelling van mijn Craft schaats broek was fout gegaan, ik kreeg de verkeerde maat geleverd. Na mijn telefoontje hebben ze dezelfde dag nog actie ondernomen om mij te voorzien van de juiste maat.
Ik had er ook haast mee om dat we naar de Weissensee gaan waar ik de nieuwe schaatsbroek graag aan wil.

Snel geholpen na een foutieve zending

Marco D

Goede kwaliteit kleding, vlotte levering, nette prijzen.

Te kleine broek besteld, retour makkelijk te doen en vlot afgehandeld geheel volgens afspraak.

Tim

Vlot, probleemloos

Ruim aanbod, handige zoek functie