Klantenservice
Overzicht

Prima!
Ook after sales uitstekend:
Mijn bestelling was niet juist: 2 rechtersokken ontvangen. Na telefonisch contact werd een dag later alweer een juist paar
sokjes afgeleverd...

Snelle levering en uitstekende service!

Voor verzending iets nauwkeuriger controleren of bestelling helemaal juist is.

Zeer goed.

Duidelijke afhandeling van bestelling. Je weet waar je aan toe bent. Top.

n.v.t.

Zeer goede ervaring, correcte levering.

Zelf een fout in de bestelling gemaakt; door in de totale bestelling één afwijkende in te voeren. Door Sportwearonline gezien, even een telefoontje van hun of er foutje in de bestelling zat.
Opgelost juiste maten geleverd TOP !

Geen, ga zo door.

Chris

Prima bestelprocedure alsmede folluw up.

gehele assortiment Craft

Snelle levering, mooie producten

snelle levering, mooie producten
geld van niet geleverde artikelen zonder vragen direct terug gestort

geef al op de site aan als een product niet leverbaar is, voorkomt teleurstelling

Ik wacht al 8 dagen op mijn bestelling. Dat mag er wel bijgeschreven worden dat het zo lang duurt. We zitten nu zonder cadeau

Reactie Sportswearonline.nl:

Beste Cindy,
heel vervelend dat je zo lang op je aankoop moet wachten, alleen heb je dit niet bij Sportswearonline besteld want wij verkopen namelijk geen horloges :) Bovendien als de levering bij ons langer duurt dan is aangegeven op de website, dan sturen wij onze klant een e-mail omtrent de vertraging.

met sportieve groet,
Sportswearonline team

Altij even afwachten als je iets besteld bij een webshop die je niet kent,fietsbroek die ik binnen had gekregen was niet goed gestikt ,teruggestuurd en nog geen week later nieuwe ontvangen

Zie boven

Henk Opperman

Zondag 1 juli bestelling geplaatst.
Maandag 2 juli melding dat het pakket verzonden wordt.
Heeft nog tot donderdag 5 juli geduurd voordat bestelling geleverd werd, terwijl volgens de...

Overzichtelijke website

Klantencontact

Reactie Sportswearonline.nl:

Erg vervelend dat de order pas donderdag 5 juli geleverd is. De order is zondagavond 1 juli geplaatst en op maandag 2 juli verzonden vanuit ons magazijn. Dan is PostNL verantwoordelijk voor de levering. Wij hebben geen invloed meer op onze orders als ze bij de post zijn afgeleverd en gescand. Normaliter worden de orders de volgende dag geleverd bij de klant en daar vertrouwen wij op. Wij hopen dat de fijne Craft kleding de late levering goed maakt. Veel plezier van uw aankopen.

Fam. Stemerding

Mooie website, overzichtelijk en benodigde product goed te vinden. Nadat ik mijn bestelling had geplaatst heb ik contact opgenomen over de status van mijn bestelling. Op het moment dat mijn...

Persoonlijk contact, initiatief om ons terug te bellen op het moment dat de bestelling daadwerkelijk verzonden werd.
En geen bezorgkosten! Waar vind je dat nog?

Zo door gaan!

Liessens Paul

Betaling online met bankcontact was niet mogelijk door fout in het programma.
Na enkele telefoontjes naar Sportwearonline werd het nodige gedaan.

Zeer vriendelijk personeel aan de lijn, en alles gedaan om bestelling te kunnen uitvoeren!