Rinnie Kroontje

De bestelling van mijn Craft schaats broek was fout gegaan, ik kreeg de verkeerde maat geleverd. Na mijn telefoontje hebben ze dezelfde dag nog actie ondernomen om mij te voorzien van de juiste... De bestelling van mijn Craft schaats broek was fout gegaan, ik kreeg de verkeerde maat geleverd. Na mijn telefoontje hebben ze dezelfde dag nog actie ondernomen om mij te voorzien van de juiste maat.
Ik had er ook haast mee om dat we naar de Weissensee gaan waar ik de nieuwe schaatsbroek graag aan wil.

Snel geholpen na een foutieve zending

Marco D

Goede kwaliteit kleding, vlotte levering, nette prijzen.

Te kleine broek besteld, retour makkelijk te doen en vlot afgehandeld geheel volgens afspraak.

Tim

Vlot, probleemloos

Ruim aanbod, handige zoek functie

Heldere site. Snelle levering. Goede service bij een retour.

Prijs/kwaliteit en persoonlijke service.

Prima service, snelle levering. Ook bij ruiling, goede communicatie. Ze komen na wat ze hebben aangegeven.

Snelle levering, goede communicatie, duidelijk website

Mijn ervaring was goed.
Mijn ervaring was goed.
Er was een product niet meer in voorraad en daar kreeg ik bericht van en kon kiezen voor een ongeveer zelfde product of geld terug, heb voor laatste gekozen en het bedrag was snel terug gestort.

Snel levering en goede communicatie.

Overzichtelijke en gemakkelijke site, snel besteld, snel geleverd

veel keuze

Prtma

snelle correcte levering en snelle nalevering !