Klantenservice
Overzicht

Jenny

Zeer goede ontvangst aan de telefoon, vriendelijk en zeer behulpzaam!

Vriendelijke en behulpzame medewerkster aan de telefoon.
Duidelijke site.

Leverancier Post.nl in België niet eerlijk, levert niet en zeggen toch aan de deur te zijn geweest😤

Website ziet er mooi uit. Zoeken ging niet heel makkelijk. Ik kon dingen die ik eerder wel vond later niet meer terugvinden. Bij de levering stond op de pakbon bij 2 artikelen ‘uitverkocht’. Ik heb...

Overzichtelijke website

Schrijver

In december liner handschoenen besteld. Met ontvangst leek alles in orde. Toen ik ze een week later, met inpakken, aandeed zag ik dat bij één handschoen de naad langs de hand kapot was.

Reactie Sportswearonline.nl:

Beste Nathan, helaas is deze mail over het hoofd gezien en daardoor heb je geen reactie mogen ontvangen, onze excuses daarvoor. Wij hebben je inmiddels laten weten de handschoenen zeker te vergoeden. Met sportieve groet, Ingrid

L.strobbe

Als het pakje door de brievenbus kan, begrijp ik de hoge verzendkosten niet

Rinnie Kroontje

De bestelling van mijn Craft schaats broek was fout gegaan, ik kreeg de verkeerde maat geleverd. Na mijn telefoontje hebben ze dezelfde dag nog actie ondernomen om mij te voorzien van de juiste...

Snel geholpen na een foutieve zending

geen.

Marco D

Goede kwaliteit kleding, vlotte levering, nette prijzen.

Te kleine broek besteld, retour makkelijk te doen en vlot afgehandeld geheel volgens afspraak.

Tim

Vlot, probleemloos

Ruim aanbod, handige zoek functie

Levertijd is niet even duidelijk, tussen de 1 en 3 dagen is een beetje vaag.
In alle communicatie werd vermeld dat een handtekening vereist was voor het ontvangen van het pakketje, dit was niet het geval.

Heldere site. Snelle levering. Goede service bij een retour.

Prijs/kwaliteit en persoonlijke service.

Maatvoering voor mijn jas was veel te ruim (omdat ik geen buik heb, maar wel 1.90m ben).

Prima service, snelle levering. Ook bij ruiling, goede communicatie. Ze komen na wat ze hebben aangegeven.

Snelle levering, goede communicatie, duidelijk website

Mijn ervaring was goed.
Er was een product niet meer in voorraad en daar kreeg ik bericht van en kon kiezen voor een ongeveer zelfde product of geld terug, heb voor laatste gekozen en het...

Snel levering en goede communicatie.