Elly

Super. Na een klein vergissing werd dit heel snel opgelost.

De na service

Op de website stond een levertijd van 2 tot 3 werkdagen maar in de praktijk bleek dit meer dan een week te zijn

Toen ik vroeg waar de bestelling bleef wel een adequate telefonische reactie tot 2 keer aan toe

Reactie Sportswearonline.nl:

Bedankt voor uw reactie. Het is inderdaad spijtig dat uw product, wat destijds niet op voorraad was, niet tijdig geleverd kon worden, ondanks het feit dat het ons uitdrukkelijk was toegezegd door... Bedankt voor uw reactie. Het is inderdaad spijtig dat uw product, wat destijds niet op voorraad was, niet tijdig geleverd kon worden, ondanks het feit dat het ons uitdrukkelijk was toegezegd door onze leverancier. Helaas is dit een incident, aangezien wij en onze leverancier een zeer goede samenwerking hebben m.b.t. leveringen. De levertijden op onze website zijn wel degelijk correct n.l. 2-3 werkdagen, tenzij het anders staat aangegeven. We zijn echter wel blij dat onze inspanningen het mogelijk heeft gemaakt het product op tijd bij u in huis te krijgen voor uw verjaardag. Nogmaals dank voor uw reactie en wij hopen u graag een volgende keer weer van dienst te mogen zijn. Met sportieve groet Ingrid

Prima, snelle levering!

Duidelijke site, snelle levering

Nuyts Heidi

Alles was zeer snel en goed geleverd!!!

Zeer mooie en overzichtige website ??

Jan Keyzer

Zeer goed, kordaat en klantvriendelijk; een echte aanrader!

Zeer klantvriendelijk en tijdige juiste informatie verstrekking.

Ruime keuze uit alleen maar kwaliteitsmerken. Wat ik zocht vond ik wel op deze site en niet op andere, dus erg blij dat ik hier mijn gewenste T-shirt vond!

Ik vond er wat ik zocht en dat is gewoon heel fijn.

Jessie

Super goede klantenservice!

Goede oplossing bedacht voor een broek die niet direct leverbaar was

www.Respect-your-body.be

Mensen zijn er zeer correct met de levering.

Fiets chick

Duidelijke website, snelle levering.

Ruim assortiment. Ik was niet bekend met Sportwearonline maar ik zocht al een tijdje een specifiek artikel en op bij deze webwinkel was het beschikbaar.

F.P. de Boer

Fijn klantencontact, snelle levering en duidelijke webshop

Duidelijke leverings informatie
Mooie overzichtelijke webshop