Snelle en correcte afhandeling.

Goede informatie en duidelijke niet overdreven website.

Eerste keer besteld bij Sportswearonline.nl. Komen netjes hun afspraken na. Pakketje was op tijd en keurig ingepakt. Artikelen komen overeen met waarmee wordt geadverteerd.

Netjes op tijd

Prima presentatie van artikelen.

Niet te veel merken maar wel alles van het merk dat ik zocht.

Ik werd bij de klantenservice snel geholpen. De medewerkers weten hoe ze op een klantvriendelijke manier klanten kunnen helpen. Ik ben tevreden en bestel hier zeker vaker.

Klantenservice

Akkerman

Ik heb mooie kleding kunnen kiezen en op een makkelijke manier kunnen bestellen. De producten worden duidelijk getoond.

De duidelijkheid op de site.
De mooie producten
De klantenservice

Kan niet beter :)

Snelle levering en heerlijk goedkoop :)

Ik heb een broek besteld welke in de aanbieding was. Echter bleek bij aflevering dat de maat niet juist was. De maattabel (van Craft) op de site klopt m.i. niet. De broek teruggestuurd met het... Ik heb een broek besteld welke in de aanbieding was. Echter bleek bij aflevering dat de maat niet juist was. De maattabel (van Craft) op de site klopt m.i. niet. De broek teruggestuurd met het verzoek een andere maat te sturen. Deze bleek niet meer leverbaar. Vervolgens mag ik wel de kosten voor de retourzending voor mijn rekening nemen.....

Reactie Sportswearonline.nl:

Bedankt voor je review. Wij begrijpen je reactie, echter als het om een "sale" artikel gaat zijn daar nog slechts enkele maten van en vaak een uitlopend artikel die niet meer is te bestellen bij de... Bedankt voor je review. Wij begrijpen je reactie, echter als het om een "sale" artikel gaat zijn daar nog slechts enkele maten van en vaak een uitlopend artikel die niet meer is te bestellen bij de leverancier. Helaas is ruilen dan ook niet altijd mogelijk ook al is dat gewenst. Indien dit niet mogelijk is gelden onze normale retour voorwaarden zoals vermeldt op onze website. De maattabel van Craft is up to date maar is enkel een indicatie.

Online duidelijk omschrijving van de producten . snelle en goede levering.

duidelijke en waardevolle omschrijving van de producten
alles is overzichtelijk

Correcte levering en snelle afhandeling van bestelling

snelle levering

Geen mening