Klantenservice
Overzicht

Leffert

Craft blijft een prima merk. Alleen de levering was niet de volgende dag maar uiteindelijk na 4 dagen.

Kwaliteit is uitstekend

Sneller leveren en niet na mailtje van mijn zijde pas.

Goed assortiment, mooie prijs-kwaliteit verhouding en snelle service.

Het assortiment, de informatie bij de individuele producten zelf, snelle levering en retourneren gaat ook vrij gemakkelijk, wat zeer prettig is en maakt dat je geen drempel opgelegd krijgt om een volgende keer een bestelling bij de webwinkel te plaatsen. Filteren op temperatuur is een leuk verassend element.

De website mag nog meer gebruikersgemak krijgen. Ik zou graag willen kunnen filteren op maat, lange mouwen, lange broekspijpen, materiaal...

De Rycke s

Eerste kennismaking met jullie merk. Super content van mijn bestelling. Zeer kwalitatief sport materiaal voor een degelijke prijs. Ik zal zeker in de nabije toekomst meerdere bestellingen doen.

Snelle en correcte levering

Jenny

Zeer goede ontvangst aan de telefoon, vriendelijk en zeer behulpzaam!

Vriendelijke en behulpzame medewerkster aan de telefoon.
Duidelijke site.

Leverancier Post.nl in België niet eerlijk, levert niet en zeggen toch aan de deur te zijn geweest😤

Website ziet er mooi uit. Zoeken ging niet heel makkelijk. Ik kon dingen die ik eerder wel vond later niet meer terugvinden. Bij de levering stond op de pakbon bij 2 artikelen ‘uitverkocht’. Ik heb...

Overzichtelijke website

Schrijver

In december liner handschoenen besteld. Met ontvangst leek alles in orde. Toen ik ze een week later, met inpakken, aandeed zag ik dat bij één handschoen de naad langs de hand kapot was.

Reactie Sportswearonline.nl:

Beste Nathan, helaas is deze mail over het hoofd gezien en daardoor heb je geen reactie mogen ontvangen, onze excuses daarvoor. Wij hebben je inmiddels laten weten de handschoenen zeker te vergoeden. Met sportieve groet, Ingrid

L.strobbe

Als het pakje door de brievenbus kan, begrijp ik de hoge verzendkosten niet

Rinnie Kroontje

De bestelling van mijn Craft schaats broek was fout gegaan, ik kreeg de verkeerde maat geleverd. Na mijn telefoontje hebben ze dezelfde dag nog actie ondernomen om mij te voorzien van de juiste...

Snel geholpen na een foutieve zending

geen.

Marco D

Goede kwaliteit kleding, vlotte levering, nette prijzen.

Te kleine broek besteld, retour makkelijk te doen en vlot afgehandeld geheel volgens afspraak.

Tim

Vlot, probleemloos

Ruim aanbod, handige zoek functie

Levertijd is niet even duidelijk, tussen de 1 en 3 dagen is een beetje vaag.
In alle communicatie werd vermeld dat een handtekening vereist was voor het ontvangen van het pakketje, dit was niet het geval.