Marga Zonneveld

Zeer snelle service en antwoord op mijn vraag via e-mail.

Anne Docter

Via de chat vakkundig en snel geholpen met de keuze voor het artikel

Nee zou niets weten

Wesley Venneman

Snelle en correcte levering van de wielertrui.

Neen

Paulien Taai

Snelle levering.. Was mooi op tijd... Voor dat het te warm werd(koel 't shirts)

Heeft u nog verbeterpunten voor ons?

De maten vallen erg klein.. Standaard heb ik xl en had al xxl genomen.. Maar ook deze zit eigenlijk iets te strak

Pieter Corver

Goede website

Heeft u nog verbeterpunten voor ons?

één artikel zat er niet bij; was wel per mail aangegeven. Alleen ik oet nog weken wachten op dat artikel?

Reactie Sportswearonline.nl:

Beste heer Corver, wij hebben u de optie aangeboden om een zwarte boxer te ontvangen of dat u wilt wachten tot 10 september totdat deze boxer (najaarskleur) uitgeleverd zal worden. Tevens hebben wij... Beste heer Corver, wij hebben u de optie aangeboden om een zwarte boxer te ontvangen of dat u wilt wachten tot 10 september totdat deze boxer (najaarskleur) uitgeleverd zal worden. Tevens hebben wij in de mail onze excuses aangeboden voor het feit dat deze kleur te vroeg op de website geplaatst is. Op onze mail hebben wij geen reactie ontvangen. Indien u de order voor deze kleur boxer wilt annuleren dan kunt u dat alsnog per mail aangeven. Wij zullen dit dan zo spoedig mogelijk voor u in orde maken.

Monique

De site is overzichtelijk. Snel geleverd, heel netjes verpakt én nog een tegoedbon!

Nee, eigenlijk niet.

Ezra

Zeer snel geleverd en makkelijk kunnen retourneren voor betere maat

Heeft u nog verbeterpunten voor ons?

Uitleg over retourneren mag meteen bij de verzendingsmail zitten, jullie policy is vlot

Peter Wouters

Bestellingen netjes volgens afspraak geleverd.

.nee

Els Ollevier

Een aankoop koerstrui

Momenteel niet

JanJakob

Niks op aan te merken, top service!