Martin van Bedijk

Prima shirt, snel geleverd

Makkelijk bestellen

Het produkt zag er uit zoals op site getoond.

online bestellen en snelle levering.

Daisy

Prima ervaring. Voor de 1e keer iets bij Sportswear besteld

Op tijd levering.

Voor het eerst hier besteld. Snelle levering. Bij terugsturen vanwege een verkeerde maat goede info en wederom snel geleverd! Prima!

Snel geleverd, duidelijke website

Ankie

Prima, alles volgens plan

Duidelijke info op website

Janneke van der Kooij

Omdat ik in t buitenland woon liep ik met bestellen via de site tegen een probleem aan. Tijdens het telefonische contact heeft Henk heel goed met me mee gedacht en mij een super aanbod gedaan zodat... Omdat ik in t buitenland woon liep ik met bestellen via de site tegen een probleem aan. Tijdens het telefonische contact heeft Henk heel goed met me mee gedacht en mij een super aanbod gedaan zodat ik mijn Jack nog voor een bepaalde datum kon krijgen!

Persoonlijk contact en meteen meedenken en met een haalbare oplossing komen!

Ik ben super tevreden! In eerste instantie liep er wat mis met mijn bestelling waardoor ik na een paar weken wachten maar een deel kreeg. Dit is supernetjes opgelost door de klantenservice...blij... Ik ben super tevreden! In eerste instantie liep er wat mis met mijn bestelling waardoor ik na een paar weken wachten maar een deel kreeg. Dit is supernetjes opgelost door de klantenservice...blij mee!

Twee craft hemden bestel: naar volle tevredenheid

vlotte levering, heldere website

Lisa

Via Sportswearonline heb ik mijn onderkleding van Craft gekocht voor mijn aankomende schaatstocht op de weissensee. Tijdens de Blackfriday hadden ze een goede korting, waardoor ik na veel zoeken het... Via Sportswearonline heb ik mijn onderkleding van Craft gekocht voor mijn aankomende schaatstocht op de weissensee. Tijdens de Blackfriday hadden ze een goede korting, waardoor ik na veel zoeken het goedkoopst uit was via sportswearonline. Zondag besteld en dinsdag in huis, ben er superblij mee!

Dat het geen verzendkosten heeft

Goede afhandeling.