Reviews

9.1 / 10
1388 beoordelingen
Schrijf beoordeling

98% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

1388 Reviews

Anoniem

10/10

Dat staat hieronder beschreven: prima ervaring!

Heeft u nog verbeterpunten voor ons?

Wat ik heel goed vond, is dat ik bericht kreeg dat mijn maat niet leverbaar was, dat het werd besteld en dat het op maandag verstuurd zou worden.
Ik wist waar ik aan toe was, heel prettig en...
Wat ik heel goed vond, is dat ik bericht kreeg dat mijn maat niet leverbaar was, dat het werd besteld en dat het op maandag verstuurd zou worden.
Ik wist waar ik aan toe was, heel prettig en professioneel!
Daarnaast wist ik steeds de status van mijn bestelling. Ik kon dus plannen wanneer ik mijn pakje kon ophalen.
Ik ben erg blij met de trainingsbroek!


Van driel

10/10

Vlotte afwerking van bestelling.

Heeft u nog verbeterpunten voor ons?

Vlotte afhandeling van bestelling. Zorgzaam verpakt.


Anoniem

6/10

De runlegging die ik bij jullie heb besteld is mij zeer snel bezorgd maar deze was te groot. Ik heb ze jullie terug gestuurd om te ruilen voor een kleinere. Helaas is deze nog niet toegekomen en... De runlegging die ik bij jullie heb besteld is mij zeer snel bezorgd maar deze was te groot. Ik heb ze jullie terug gestuurd om te ruilen voor een kleinere. Helaas is deze nog niet toegekomen en wordt er over het verloop vd order”ruiling”niet gemaild.
Hopelijk wordt ze mij vlug bezorgd zodat ik jullie binnenkort een volledige positieve feedback kan schrijven.

Heeft u nog verbeterpunten voor ons?

Snelle info vd levering
Snelle levering

Reactie Sportswearonline.nl:

Beste mevrouw Peeters,
wij hebben uw retour ontvangen. Helaas was het etiket verwijderd van het retour formulier waarop het ordernummer en uw naam staat. Wij konden het hierdoor niet traceren...
Beste mevrouw Peeters,
wij hebben uw retour ontvangen. Helaas was het etiket verwijderd van het retour formulier waarop het ordernummer en uw naam staat. Wij konden het hierdoor niet traceren en niet behandelen. Door uw review hebben wij dit kunnen achterhalen en wordt uw order behandeld.
Hoop hiermee een en ander te hebben toegelicht waarom u geen reactie heeft ontvangen.
met sportieve groet,
Ingrid


Anoniem

8/10

Goede en snelle levering. Mijn ervaring met terugzturen e.d. houd ik nog even in reserve. Dit is mijn eerste contact met jullie, dus nog even afwachten

Heeft u nog verbeterpunten voor ons?

Nvt


Erik

10/10

Eerste bestelling bij swo en zeer tevreden over a kwaliteit. Ik draag graag Odlo. Snelle levering gunstige prijs.

Heeft u nog verbeterpunten voor ons?

De gezochte sportswear van Odlo was op voorraad en te bestellen voor goede prijs.


Caroline

8/10

Mooie shirts redelijk vlotte levering maar niet de volgende dag zoals beloofd

Heeft u nog verbeterpunten voor ons?

Aanbod


Wil

9/10

Goed

Heeft u nog verbeterpunten voor ons?

Veel keuze


Wietske

10/10

Super snel en netjes afgeleverd😃

Heeft u nog verbeterpunten voor ons?

De snelle levering.


Lia Bergman

10/10

Prima. 1 broek was niet op voorraad en werd keurig later apart bezorgd

Heeft u nog verbeterpunten voor ons?

Bestellen makkelijk. En goede bezorging


Anoniem

8/10

Goede klantenservice! Echt opmerkelijk.

Heeft u nog verbeterpunten voor ons?

Persoonlijke benadering, meedenken en antwoord op je vragen.