Dat staat hieronder beschreven: prima ervaring!

Heeft u nog verbeterpunten voor ons?

Wat ik heel goed vond, is dat ik bericht kreeg dat mijn maat niet leverbaar was, dat het werd besteld en dat het op maandag verstuurd zou worden.
Ik wist waar ik aan toe was, heel prettig en...
Ik wist waar ik aan toe was, heel prettig en professioneel!
Daarnaast wist ik steeds de status van mijn bestelling. Ik kon dus plannen wanneer ik mijn pakje kon ophalen.
Ik ben erg blij met de trainingsbroek!

Van driel

Vlotte afwerking van bestelling.

Heeft u nog verbeterpunten voor ons?

Vlotte afhandeling van bestelling. Zorgzaam verpakt.

De runlegging die ik bij jullie heb besteld is mij zeer snel bezorgd maar deze was te groot. Ik heb ze jullie terug gestuurd om te ruilen voor een kleinere. Helaas is deze nog niet toegekomen en... De runlegging die ik bij jullie heb besteld is mij zeer snel bezorgd maar deze was te groot. Ik heb ze jullie terug gestuurd om te ruilen voor een kleinere. Helaas is deze nog niet toegekomen en wordt er over het verloop vd order”ruiling”niet gemaild.
Hopelijk wordt ze mij vlug bezorgd zodat ik jullie binnenkort een volledige positieve feedback kan schrijven.

Snelle info vd levering

Reactie Sportswearonline.nl:

Beste mevrouw Peeters,
Beste mevrouw Peeters,
wij hebben uw retour ontvangen. Helaas was het etiket verwijderd van het retour formulier waarop het ordernummer en uw naam staat. Wij konden het hierdoor niet traceren en niet behandelen. Door uw review hebben wij dit kunnen achterhalen en wordt uw order behandeld.
Hoop hiermee een en ander te hebben toegelicht waarom u geen reactie heeft ontvangen.
met sportieve groet,
Ingrid

Goede en snelle levering. Mijn ervaring met terugzturen e.d. houd ik nog even in reserve. Dit is mijn eerste contact met jullie, dus nog even afwachten

Nvt

Erik

Eerste bestelling bij swo en zeer tevreden over a kwaliteit. Ik draag graag Odlo. Snelle levering gunstige prijs.

Heeft u nog verbeterpunten voor ons?

De gezochte sportswear van Odlo was op voorraad en te bestellen voor goede prijs.

Caroline

Mooie shirts redelijk vlotte levering maar niet de volgende dag zoals beloofd

Aanbod

Wil

Veel keuze

Wietske

Super snel en netjes afgeleverd😃

De snelle levering.

Lia Bergman

Prima. 1 broek was niet op voorraad en werd keurig later apart bezorgd

Bestellen makkelijk. En goede bezorging

Goede klantenservice! Echt opmerkelijk.

Heeft u nog verbeterpunten voor ons?

Persoonlijke benadering, meedenken en antwoord op je vragen.