Altij even afwachten als je iets besteld bij een webshop die je niet kent,fietsbroek die ik binnen had gekregen was niet goed gestikt ,teruggestuurd en nog geen week later nieuwe ontvangen Altij even afwachten als je iets besteld bij een webshop die je niet kent,fietsbroek die ik binnen had gekregen was niet goed gestikt ,teruggestuurd en nog geen week later nieuwe ontvangen

Zie boven

Henk Opperman

Zondag 1 juli bestelling geplaatst.
Maandag 2 juli melding dat het pakket verzonden wordt.
Zondag 1 juli bestelling geplaatst.
Maandag 2 juli melding dat het pakket verzonden wordt.
Heeft nog tot donderdag 5 juli geduurd voordat bestelling geleverd werd, terwijl volgens de website alle artikelen in voorraad waren tijdens de bestelling.
Misschien een idee om de klant op de hoogte te houden dat bestelling om wat voor reden dan ook vertraagd is.

Overzichtelijke website

Reactie Sportswearonline.nl:

Erg vervelend dat de order pas donderdag 5 juli geleverd is. De order is zondagavond 1 juli geplaatst en op maandag 2 juli verzonden vanuit ons magazijn. Dan is PostNL verantwoordelijk voor de... Erg vervelend dat de order pas donderdag 5 juli geleverd is. De order is zondagavond 1 juli geplaatst en op maandag 2 juli verzonden vanuit ons magazijn. Dan is PostNL verantwoordelijk voor de levering. Wij hebben geen invloed meer op onze orders als ze bij de post zijn afgeleverd en gescand. Normaliter worden de orders de volgende dag geleverd bij de klant en daar vertrouwen wij op. Wij hopen dat de fijne Craft kleding de late levering goed maakt. Veel plezier van uw aankopen.

Fam. Stemerding

Mooie website, overzichtelijk en benodigde product goed te vinden. Nadat ik mijn bestelling had geplaatst heb ik contact opgenomen over de status van mijn bestelling. Op het moment dat mijn... Mooie website, overzichtelijk en benodigde product goed te vinden. Nadat ik mijn bestelling had geplaatst heb ik contact opgenomen over de status van mijn bestelling. Op het moment dat mijn bestelling daadwerkelijk werd verstuurd, werd ik daar door een vriendelijke medewerker telefonisch over geïnformeerd omdat ik verzekerd wilde zijn dat we de polo’s voor onze vakantie zouden ontvangen.
Dat noem ik nog eens service! Sportswearonline; bedankt voor jullie vakkundige en zeer vriendelijke hulp!
PS de Craft polo’s zijn super! :-)

Persoonlijk contact, initiatief om ons terug te bellen op het moment dat de bestelling daadwerkelijk verzonden werd.
En geen bezorgkosten! Waar vind je dat nog?

Liessens Paul

Betaling online met bankcontact was niet mogelijk door fout in het programma.
Na enkele telefoontjes naar Sportwearonline werd het nodige gedaan.

Zeer vriendelijk personeel aan de lijn, en alles gedaan om bestelling te kunnen uitvoeren!

Wim

Kleding besteld, andere dag in huis. prima zoals ook vermeld.
andere dag kleding gepast en 2 artikelen terug gestuurd met de vermelding dat ik er 1 wilde omruilen voor een maat kleiner. Kleding besteld, andere dag in huis. prima zoals ook vermeld.
tot op heden nog niets van terug gehoord of gekregen. het is nu een week geleden.

nog net 1 x gekeken, dus kan het nog niet zeggen, maar belangrijk voor mij is, gratis verzenden en gratis retour.

Goede artikelen en snelle levering zonder verzendkosten

snelle levering en goede produkten

Netjes en snel de bestelling in huis.

Goede uitleg bij elk artikel. Kon zo n goede keuze maken.

Frank de Man

Mijn eerste bestelling op Sportswear online

Snelle levering & Veel details over verschillende thermo shirts

De levering was sneller dan verwacht - de presentatie van produkten is correct - de voorkeuze maten zijn correct, wat maakt dat er weinig kans is op terugzending

De correcte overeenstemming tussen de voorgestelde maten en de realiteit. Dus weinig kans op terugzenden, wat een win-win is.

fred beumer

assortiment