Op zoek naar een running petje kwam ik op de website van Sportswearonline terecht.
Dat bleek een prima keuze. Ik vond wat ik zocht tegen een mooie prijs. de bestelling liep vlekkeloos en de levering zeer snel.

Duidelijke website . prima prijs kwaliteit verhouding. Snelle afhandeling en levering. Top !!

Edwin

Vriendelijk geholpen aan de Telefoon voor de zekerheid toch van de polo’s 2 maten besteld. Snelle levering en na retour wat te groot was ook de centjes snel terug gestort.

Snel geleverd en een zeer gebruiksvriendelijke retour regeling met de bijgeleverde stickers op de pakbon. Alleen zelf een plakbandje regelen voor het doosje.

Hans

Goed aanbod van Craftprodukten

Snelle levering en veel Craft produkten

Prima!
Ook after sales uitstekend:
Mijn bestelling was niet juist: 2 rechtersokken ontvangen. Na telefonisch contact werd een dag later alweer een juist paar
sokjes afgeleverd...
Prima!
Ook after sales uitstekend:
sokjes afgeleverd (de twee rechtersokken hoefde ik ook niet te retourneren) TOP!!

Snelle levering en uitstekende service!

Zeer goed.

Duidelijke afhandeling van bestelling. Je weet waar je aan toe bent. Top.

Zeer goede ervaring, correcte levering.

Zelf een fout in de bestelling gemaakt; door in de totale bestelling één afwijkende in te voeren. Door Sportwearonline gezien, even een telefoontje van hun of er foutje in de bestelling zat.
Opgelost juiste maten geleverd TOP !

Chris

Prima bestelprocedure alsmede folluw up.

gehele assortiment Craft

Snelle levering, mooie producten

snelle levering, mooie producten
geld van niet geleverde artikelen zonder vragen direct terug gestort

Ik wacht al 8 dagen op mijn bestelling. Dat mag er wel bijgeschreven worden dat het zo lang duurt. We zitten nu zonder cadeau

Reactie Sportswearonline.nl:

Beste Cindy, heel vervelend dat je zo lang op je aankoop moet wachten, alleen heb je dit niet bij Sportswearonline besteld want wij verkopen namelijk geen horloges :) Bovendien als de levering... Beste Cindy, heel vervelend dat je zo lang op je aankoop moet wachten, alleen heb je dit niet bij Sportswearonline besteld want wij verkopen namelijk geen horloges :) Bovendien als de levering bij ons langer duurt dan is aangegeven op de website, dan sturen wij onze klant een e-mail omtrent de vertraging. met sportieve groet, Sportswearonline team

Altij even afwachten als je iets besteld bij een webshop die je niet kent,fietsbroek die ik binnen had gekregen was niet goed gestikt ,teruggestuurd en nog geen week later nieuwe ontvangen Altij even afwachten als je iets besteld bij een webshop die je niet kent,fietsbroek die ik binnen had gekregen was niet goed gestikt ,teruggestuurd en nog geen week later nieuwe ontvangen

Zie boven