Uitstekende service. en snel

snel en betaalbaarl

Wevers elvire

Fijne website. Vlotte en keurige levering.

Vlotte levering

Snel en goed.

Heeft u nog verbeterpunten voor ons?

Dat ik de schaatsbroek kon vinden die in zocht.

Vond het Craft schaatjack dat ik zocht voor een goede prijs. 2 dagen later had ik het in huis.

goede produkten, goede prijs

sake habing

De graft broek is erg goed me man heeft parkinson al 12 jaar deze broek zit erg goed en ook gekleed en blijft mooi

Heeft u nog verbeterpunten voor ons?

krijg hem vlug thuis perfect

Leffert

Craft blijft een prima merk. Alleen de levering was niet de volgende dag maar uiteindelijk na 4 dagen.

Kwaliteit is uitstekend

Goed assortiment, mooie prijs-kwaliteit verhouding en snelle service.

Heeft u nog verbeterpunten voor ons?

Het assortiment, de informatie bij de individuele producten zelf, snelle levering en retourneren gaat ook vrij gemakkelijk, wat zeer prettig is en maakt dat je geen drempel opgelegd krijgt om een... Het assortiment, de informatie bij de individuele producten zelf, snelle levering en retourneren gaat ook vrij gemakkelijk, wat zeer prettig is en maakt dat je geen drempel opgelegd krijgt om een volgende keer een bestelling bij de webwinkel te plaatsen. Filteren op temperatuur is een leuk verassend element.

De Rycke s

Eerste kennismaking met jullie merk. Super content van mijn bestelling. Zeer kwalitatief sport materiaal voor een degelijke prijs. Ik zal zeker in de nabije toekomst meerdere bestellingen doen.

Snelle en correcte levering

Jenny

Zeer goede ontvangst aan de telefoon, vriendelijk en zeer behulpzaam!

Heeft u nog verbeterpunten voor ons?

Vriendelijke en behulpzame medewerkster aan de telefoon.
Duidelijke site.

Website ziet er mooi uit. Zoeken ging niet heel makkelijk. Ik kon dingen die ik eerder wel vond later niet meer terugvinden. Bij de levering stond op de pakbon bij 2 artikelen ‘uitverkocht’. Ik heb... Website ziet er mooi uit. Zoeken ging niet heel makkelijk. Ik kon dingen die ik eerder wel vond later niet meer terugvinden. Bij de levering stond op de pakbon bij 2 artikelen ‘uitverkocht’. Ik heb ze dus niet ontvangen en het is onduidelijk of en hoe ik mijn geld terug krijg. Via de klantenservice kreeg ik een vrij kortaf antwoord dat dit vanzelf wordt teruggestort. Afwachten dus maar.

Overzichtelijke website