Goed, ik kon snel het juiste product vinden en de omschrijving was duidelijk. Het product werd ook snel geleverd.

Duidelijke productomschrijving, eerlijke prijs en snelle levering.

De maattabel voor de Craft producten was lastig te vinden. Als je op 'Maattabel' klikte kom je uit bij de pagina die maten zoals 'Regular fit' beschrijft, maar ik kon de tabel over de maten zoals 36 of S niet vinden.

Top

Top

Snelle service, ook bij ruilen!

Niet te duur en snelle service.
Prettige regeling voor ruilen: geen verzendkosten

Bij het vragen van informatie heb ik een duidelijk antwoord gekregen van welk type shirt bij wat past

Reactie op de gestelde vragen

Ik er hou niet van om kleding op internet te bestellen maar dit ga ik zeker een keer weer doen! Bestellen ging heel makkelijk en het was zo in huis, bedankt!

David

Persoonlijk geholpen, snel geleverd.

Konden direct leveren.

ten Arve-Eggink

Goede correcte levering

Prima,

Tussen de bestelling en de informatie zat wel 2 dagen waardoor ik twijfelde of het wel goed zou komen, maar daarna ging het
heel vlot. Misschien even een tussen bericht dat de bestelling in behandeling is. Daarna kon ik het steeds volgen via track en trace.

CMHL Hulsebos

Top. Een groene zending, in juiste verpakking verstuurd. Geen lege ruimte die moet worden opgevuld ?

Overzichtelijk. De belangrijkste informatie direct weergeven en of meer dan read more. Top.

Dick Winnubst

Goede en uitgebreide site