Een broek en shirt besteld. Shirt was helaas beschadigd, niet genaaid bij de mouw. Teruggestuurd en per kerende post een nieuwe ontvangen, zonder (verzend)kosten. Kortom, prima opgelost en helemaal... Een broek en shirt besteld. Shirt was helaas beschadigd, niet genaaid bij de mouw. Teruggestuurd en per kerende post een nieuwe ontvangen, zonder (verzend)kosten. Kortom, prima opgelost en helemaal tevreden.

Heeft u nog verbeterpunten voor ons?

Snelle en adequate levering, reactie op gebreken snel en afdoende opgelost.

Victor

Goed assortiment en correcte levering

Heeft u nog verbeterpunten voor ons?

Assortiment is groot en divers

Robert

Prima prijs en netjes geleverd

Aanbod en prijs

Ik heb artikel moeten retourneren

Heeft u nog verbeterpunten voor ons?

Kan ik nog niet beoordelen

Reactie Sportswearonline.nl:

Wij begrijpen dat bij het retourneren van uw bestelling u niet voor 100% tevreden bent. Incidenteel komt het wel eens voor dat de pasvorm van Craft niet helemaal naar wens is. Terugsturen is dan... Wij begrijpen dat bij het retourneren van uw bestelling u niet voor 100% tevreden bent. Incidenteel komt het wel eens voor dat de pasvorm van Craft niet helemaal naar wens is. Terugsturen is dan inderdaad de enige oplossing.

Van Trig

Zeer goed

Goede communicatie

Sportswearonline heeft mijn bestelling op tijd verzonden ondanks het feit dat het product wat ik had gekozen onverhoopt niet op voorraad was. Door snelle persoonlijke communicatie heb ik het zelfde... Sportswearonline heeft mijn bestelling op tijd verzonden ondanks het feit dat het product wat ik had gekozen onverhoopt niet op voorraad was. Door snelle persoonlijke communicatie heb ik het zelfde shirt ipv in zwart/grijs in het zwart ontvangen. Erg blij met de snelle en goede oplossing en duidelijke communicatie. Top!

Heeft u nog verbeterpunten voor ons?

Duidelijk, helder, goede producten, scherp geprijsd, snelle en goede communicatie en verzending.

Jeroen Bos

Snelle levering, goed advies en prima prijs. Aanrader!

Goed advies over Craft producten

Met de chat werden vragen snel beantwoord.

Heeft u nog verbeterpunten voor ons?

Snelle reactie en duidelijke mailtjes

Corien

Top

Heeft u nog verbeterpunten voor ons?

Snelle levering en prima omruilservice.

G.J.Clarijs

Vriendelijke personen

Reactie Sportswearonline.nl:

Wij hebben dhr/ mw Clarijs om een onderbouwing gevraagd van de review om hiervan te leren maar hierop hebben wij helaas geen reactie ontvangen. Naar ons inzien is de bestelling binnen 1 dag... Wij hebben dhr/ mw Clarijs om een onderbouwing gevraagd van de review om hiervan te leren maar hierop hebben wij helaas geen reactie ontvangen. Naar ons inzien is de bestelling binnen 1 dag verzonden na de klant en hebben wij geen zaken ervaren die negatief zouden kunnen zijn voor de klant.