Klarien de Geus

Prima!!

Eigenlijk niet

Jan Nieuwveld

Snelle levering en uitstekende prijzen

Philippe Cutsem

Heel goed geholpen geweest

neen

Johannes Curfs

Fijne overzichtelijke website, snel en voor een mooie prijs.

Vooral doorgaan

Eelke Westra

Mijn ervaring duidt erg positief, na het bestellen kreeg ik direct een orderbevestiging en binnen een dag mijn track en trace, twee dagen later stond de bezorger al voor de deur!! Overigens zat de... Mijn ervaring duidt erg positief, na het bestellen kreeg ik direct een orderbevestiging en binnen een dag mijn track en trace, twee dagen later stond de bezorger al voor de deur!! Overigens zat de prijs van mijn gekozen product ruim binnen het budget dus dat is ook nog eens mooi meegenomen.

Heeft u nog verbeterpunten voor ons?

Het ging om het product craft stay cool, uit de beschrijving had ik dus een erg dun shirt verwacht die goed ventileert, het ventileren doet hij redelijk goed maar het shirt is daarentegen even dik... Het ging om het product craft stay cool, uit de beschrijving had ik dus een erg dun shirt verwacht die goed ventileert, het ventileren doet hij redelijk goed maar het shirt is daarentegen even dik als een normaal Nike sportshirt, dit is voor mij geen probleem omdat het echt ging om de ventilatie maar het zou wel fijn geweest zijn als dat duidelijker in de productspecificaties zou staan.

Albert Kruiskamp

Prima geholpen ook met de retourzending

Niet dat ik weet

Ellen Adema

Goed! Snelle service.

Maarten

Deskundig advies en er wordt meegedacht in belang van de klant

Heeft u nog verbeterpunten voor ons?

ik zou graag 2 merken willen kunnen selecteren in de zoekopdracht. dat lukt met allemaal of 1

Ad Beukelaer

Duidelijke website, makkelijk bestellen en betalen, snelle levering

nee

Richard Magielsen

Hele goede ervaring gezien ik eerst wat vragen had over een produkt via de chat ,waar ik snel antwoord en advies voor kreeg.Produkt snel ontvangen en bevalt erg goed.

Heeft u nog verbeterpunten voor ons?

Mijn verbeterpunt is al doorgevoerd en dat was om meerdere maatvoeringen van Craft fietsondergoed te vemelden.Verder geen opmerkingen.