Klantenservice
Overzicht

De couvreur geert

Super snelle service een aanrader

De snelle service

Richard Ponjee

Prima website, redelijk snelle levering en super goede aftersales.

overzichtelijk goede interface en snelle response.

neen

Otto

Goed, snel, accurate service. Aan fe telefoon ook netjes te woord gestaan. Prima service.

Heb al vaker Craft klefing besteld. Zal nog wel vaker gebeuren.

Het leveren duurde wat langer dan aangegeven, maar niet overdreven lang. Een van mijn items was te klein dus die heb ik teruggestuurd. Dit was enkele dagen geleden dus logischerwijs wacht ik daar...

Retourneren is erg makkelijk

Verwachte levertijd veranderen of consument op de hoogte stellen van een andere verzendtijd via de mail.

Dat staat hieronder beschreven: prima ervaring!

Wat ik heel goed vond, is dat ik bericht kreeg dat mijn maat niet leverbaar was, dat het werd besteld en dat het op maandag verstuurd zou worden.
Ik wist waar ik aan toe was, heel prettig en professioneel!
Daarnaast wist ik steeds de status van mijn bestelling. Ik kon dus plannen wanneer ik mijn pakje kon ophalen.
Ik ben erg blij met de trainingsbroek!

Nee, geen kritiek.

Van driel

Vlotte afwerking van bestelling.

Vlotte afhandeling van bestelling. Zorgzaam verpakt.

De runlegging die ik bij jullie heb besteld is mij zeer snel bezorgd maar deze was te groot. Ik heb ze jullie terug gestuurd om te ruilen voor een kleinere. Helaas is deze nog niet toegekomen en...

Snelle info vd levering

Comunicatie betreffende ruiling, leverdatum

Reactie Sportswearonline.nl:

Beste mevrouw Peeters,
wij hebben uw retour ontvangen. Helaas was het etiket verwijderd van het retour formulier waarop het ordernummer en uw naam staat. Wij konden het hierdoor niet traceren en niet behandelen. Door uw review hebben wij dit kunnen achterhalen en wordt uw order behandeld.
Hoop hiermee een en ander te hebben toegelicht waarom u geen reactie heeft ontvangen.

met sportieve groet,
Ingrid

Goede en snelle levering. Mijn ervaring met terugzturen e.d. houd ik nog even in reserve. Dit is mijn eerste contact met jullie, dus nog even afwachten

Nvt

Nvt

Erik

Eerste bestelling bij swo en zeer tevreden over a kwaliteit. Ik draag graag Odlo. Snelle levering gunstige prijs.

De gezochte sportswear van Odlo was op voorraad en te bestellen voor goede prijs.

Caroline

Mooie shirts redelijk vlotte levering maar niet de volgende dag zoals beloofd

Aanbod

Als er een nalevering komt zoals in mijn geval dan is het fijn als jullie erbij vermelden wanneer ik die kan verwachten.