Ingrid Werkt

Wat ik waardeer was het spontane meedenken en contact in de mail vanuit Sportswearonline. Ik bestelde twee dezelfde artikelen, wel verschillend van kleur. Helaas was een kleur niet meer beschikbaar... Wat ik waardeer was het spontane meedenken en contact in de mail vanuit Sportswearonline. Ik bestelde twee dezelfde artikelen, wel verschillend van kleur. Helaas was een kleur niet meer beschikbaar en mailde ze mij dit met de vraag of ik misschien twee dezelfde kleur wilde. Dit vond ik oke en heb dit dan ook mogen ontvangen.

Heeft u nog verbeterpunten voor ons?

Verbeterpunt is een bevestiging sturen van de gewijzigde levering, want ik kreeg geen reactie meer op mijn antwoord en wachtte de levering maar af. Netter is de klant een mailbericht te sturen van... Verbeterpunt is een bevestiging sturen van de gewijzigde levering, want ik kreeg geen reactie meer op mijn antwoord en wachtte de levering maar af. Netter is de klant een mailbericht te sturen van wat de uiteindelijke levering wordt.
Jammer is ook nog de verzendkosten die wordt gerekend in der tijd, niet zo sportief ten opzichte van andere bedrijven.

Beste,
Hartelijk bedankt voor uw review. Wij zullen uw aanbevelingen ter harte nemen.
Beste,
Hartelijk bedankt voor uw review. Wij zullen uw aanbevelingen ter harte nemen.
Wij hebben als beleid dat bestellingen boven de 75 euro gratis verzonden worden. Dit communiceren wij duidelijk op onze website. Wij hopen dat u blij bent met de door bestelde artikelen en hopen u in de toekomst toch weer online te mogen begroeten!

Jürgen Lambrechts

Ik ben helemaal niet tevreden over de “superwarme” fietshandschoenen die ik heb aangekocht voor de prijs van €35. Ik heb nl even koude handen als met het paar dat ik enkele maanden geleden kocht bij... Ik ben helemaal niet tevreden over de “superwarme” fietshandschoenen die ik heb aangekocht voor de prijs van €35. Ik heb nl even koude handen als met het paar dat ik enkele maanden geleden kocht bij Action voor amper €5.

Beste,
Wat vervelend dat u niet tevreden bent met de door u aangekochte handschoenen.
Beste,
Wat vervelend dat u niet tevreden bent met de door u aangekochte handschoenen.
Wij hadden graag samen met u naar een oplossing gezocht voor dit probleem en dit ook met de leverancier willen overleggen. Wij nemen per mail zo snel mogelijk contact met u op.

Rene Sloot

Snel en goede producten

Henny Roos

Snelle reactie. Oplossingen aandragend voor vertraagde levering. Vriendelijke klantenservice

Nee, prima zo.

F Logmans

Prima webshop en super product, eindelijk handschoenen die warm zijn.

Heeft u nog verbeterpunten voor ons?

Tussen bevestiging en verzending zat meerdere dagen, iets meer communicatie zou een beter gevoel geven.

Herma de Groot

Makkelijk te bestellen

Joop Boer

Henk Ravensbergen

Zeer goed

nee

Tim Van Malderen

Heel tevreden. Snelle en correcte levering. Goede dienstverlening klantendienst.

Heeft u nog verbeterpunten voor ons?

Zoekbalk was in mijn geval niet super

Beste,
Hartelijk bedankt voor uw review over de zoekbalk. Wij zijn continue bezig onze webshop te verbeteren zodat iedereen de gewilde artikelen kan vinden. Voor het door u bestelde artikel zullen wij nagaan of dit ook verbeterd kan worden. Komt zeker op ons to do lijstje.
Wij hopen u in de toekomst weer online te mogen begroeten!

Edwin Sies

Snelle levering en goed producten