Margo Raijmakers

Neen

hille hagen

Goede kwaliteit en vlotte bezorgservice

Martine

Super! Wilde een cadeautje naar Zwitserland versturen. Ze hebben me hiermee geholpen om de verzendkosten zo laag mogelijk te houden en het pakketje kwam al na 3 dagen aan op bestemming, sneller dan... Super! Wilde een cadeautje naar Zwitserland versturen. Ze hebben me hiermee geholpen om de verzendkosten zo laag mogelijk te houden en het pakketje kwam al na 3 dagen aan op bestemming, sneller dan verwacht! Heel blij met hun service!

Ga zo door!

Marjan Sleurink

Fantastisch, vragen kan je stellen via Watch app. Mensen zijn echt behulpzaam

M.G. Schaub

Goed, Prijs-kwaliteit is goed. Op tijd geleverd. Middels track and trace goed te volgen hoelang product nog onderweg is

Heeft u nog verbeterpunten voor ons?

Filterfunctie website kan wat beter. Nu wat langer zoeken

Melanie van der Heide

Super snelle levering van onze bestelde schaatsbroeken van craft. We twijfelde wat over de maat dus hebben we 2 maten besteld. Ook een prettige ervaring met de klantenservice. 1 broek werd... Super snelle levering van onze bestelde schaatsbroeken van craft. We twijfelde wat over de maat dus hebben we 2 maten besteld. Ook een prettige ervaring met de klantenservice. 1 broek werd nageleverd. Deze was achteraf niet nodig en konden we gemakkelijk annuleren, zodat de nalevering niet meer naar ons opgestuurd hoefde te worden. Er werd snel geantwoord op onze mail. Het geld werd ook super snel terug gestort. Dik tevreden!!

Heeft u nog verbeterpunten voor ons?

Gratis verzending boven de €50 zo leuk zijn.

Kees Maurits

Uitstekend

Ga zo door

Jeroen

Inpak services zonder extra kosten

Helen Hoekzema

Snelle service levering en retourneren. Top!!

RB

Goed, oplettend