Sfeer
Locatie
Kennis van lesgevende instructeur(s)
Contact via email of telefoon

Wil Peters van nijenhof

Duidelijke en goede training en met enkele regelmaat workshops voor een ieder

Lex en Evi

Zo door gaan ,,helemaal Top

Yvette van Baarle

Goede lessen. Altijd gezellig, ook niet geheel onbelangrijk natuurlijk. Regelmatig worden er extra activiteiten georganiseerd.

Makkelijk lessen te reserveren via app.
Goede en gezellige lessen, ruimte voor inbreng als er wensen zijn.

Boksconditie

Dennis

Ik sport nog niet zo lang hier, maar ik ervaar de lessen als zeer positief en intensief.

De sportschool is erg toegankelijk voor jong en oud

Geen verbeterpunten

Boksen en boksconditie

Janneke

Ik sport hier sinds een paar weken

Goede sfeer / afwisselende lessen met uitdagingen

? Minder hitte in de Zaal, maar dat heeft ook zo zn charme.

Boksconditie

Marijke

Als 40-jarige vrouw zonder vecht- en verdedigingsport-achtergrond, in augustus 2018 gestart met krav maga. Hele fijne sportschool waar conditie en het mentale aspect prioriteit nummer 1 zijn. Fijn... Als 40-jarige vrouw zonder vecht- en verdedigingsport-achtergrond, in augustus 2018 gestart met krav maga. Hele fijne sportschool waar conditie en het mentale aspect prioriteit nummer 1 zijn. Fijn trainen, geen poehoe en goede sfeer. Inmiddels train ik 2 of 3 keer per week.

Sfeer, prioriteit bij mentale en conditionele aspecten, trainen met alle niveau's en leeftijden door elkaar. Locatie is goed bereikbaar met bus, auto en fiets, parkeren kost alleen geld op donderdag... Sfeer, prioriteit bij mentale en conditionele aspecten, trainen met alle niveau's en leeftijden door elkaar. Locatie is goed bereikbaar met bus, auto en fiets, parkeren kost alleen geld op donderdag en zaterdag.

Een betere kleedkamer zou fijn zijn, bij voorkeur met een douche. En er is maar 1 toilet boven, da's te weinig.

Paul Mols

Toffe relaxte leraren en goede trainingen. de sfeer is lekker ontspannen

leraren, stijl van lesgeven, sfeer, enthousiasme, kwaliteit

de lucht die er hard is vaak niet te harden, zeker nu het steeds warmer wordt.

boksen

Niels

Goed, persoonlijke aandacht. Geen foute types aanwezig.

Persoonlijke aandacht. Vele les mogelijkheden

Ruimte en drukte sommige lessen

Boksen

Reactie Sportschool 013:

Bedankt voor je review. We weten dat sommige lessen druk zijn en proberen hier ook oplossingen voor te vinden, daarom werken wij ook met de app waarbij je moet inschrijven voor de les. Zien wij dat... Bedankt voor je review. We weten dat sommige lessen druk zijn en proberen hier ook oplossingen voor te vinden, daarom werken wij ook met de app waarbij je moet inschrijven voor de les. Zien wij dat het te druk wordt, kunnen wij evt. een extra les inplannen.

Suzanne van Tilburg

Goede enthousiaste leraar

Goede leraar, prijs/kwaliteitverhouding

Nee

Boksen conditie

Reactie Sportschool 013:

Bedankt voor je review, fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze sportschool en de leraren.

Zeer positieve ervaring, goede sfeer

Respectvol, veel keuze

Nee

Krav Maga, Boksen en Fight&Shape

Tison

Super toffe vechtschool ik kom er graag en de mede vechters zijn zeer tof en fijn om mee samen te werken en niet te vergeten onze lex!!

Ik raad het zeker aan

Goede contact
Goede uitleg
En goede trainingen

Niks om over te klagen!?