VV Hardegarijp

Uitstekende producten en service. Snelle levering ondanks de drukte aan het eind van het seizoen.

Psv ons genoegen

De bestelling werd snel en goed geleverd

Pencak Silat Panca Asas

Goed en snelle service

Roderick Strik

Super goed en snel geregeld

Daver trading

Met lege handen.....

L.

Meedenkend en snel!

Stichting Jeugdwedstrijdzeilen Noord

Super. Snelle service.

Orlando

Heel slecht paar keer contact opgenomen krijg niemand te pakken. geen bevestigingsmail ontvangen. Had dit weekend een toernooi geen bekers dus.
5 dagen verder!

VKW

Snelle levering, goed product geleverd

RD

LET OP BESTEL HIER NIET ALS JE SERVICE OF SNELHEID VERWACHT!!

LET OP BESTEL HIER NIET ALS JE SERVICE OF SNELHEID VERWACHT!!

Deze organisatie vermeld groot op haar website 'SNELLE LEVERING', dit is precies de reden dat de bestelling hier is geplaatst.
Direct na het bestelproces heb ik een appje gestuurd met de mededeling dat wij de medailles zaterdag (week later) willen uitreiken. Hierbij heb ik vermeld dat als zij het op woensdag nog niet hadden verstuurd ik het vrijdag wel op zou halen in Assen. Je krijgt op 2 appjes met halve antwoorden na geen contact, telefonisch gooien ze de lijn eruit omdat het druk is en via de app nemen ze geen contact meer op. Let dus op! Je hebt hier enkel te maken met een webshop/fabriek waar klantgerichtheid nog uitgevonden moet worden

Uiteraard reageren ze hier weer op dat het niet aan hun ligt, dat doen ze immers op iedere negatieve reactie op hun eigen website.