Hoe beoordeelt u de kwaliteit van de gerechten?
8.1/10
Hoe beoordeelt u de service en vriendelijkheid van onze medewerkers?
Hoe beoordeelt u de ambiance, inrichting en entourage van ons Bowlingcentrum en Restaurant?
7.9/10

Normaal

Bij het feestje van mijn zoon ging ongeveer alles fout wat fout kon gaan. Een van de bowlingbanen was stuk waardoor het spel van de kinderen vijf x stilgelegd moest worden voor een reset of andere...

Service!!! Let beter op je feestjes, check pro-actief of alles gaat zoals afgesproken en wacht niet af tot er klachten komen

Leo Meijers

Voor mijn verjaardag online een avondje besproken voor mijn verjaardag; leuk bowlen en hapje eten voor een prima prijs.

opvallend correcte bediening, petje af! leuke banen, gezellig druk maar niet té en heerlijk (en rustig) gegeten.

Tip: Geef de bewegwijzering in de parkeergarage wat aandacht op de website, ik keek er over heen en heb wat lopen zoeken. En, beveel de lift dan aan, via de trap vond ik het een erg ongezellige (zelfs ietwat ongemakkelijke) entree.

Vlotte boeking, vriendelijk personeel

Snelle bediening na bestelling van drankjes

Zo doorgaan, geen opmerkingen

Gezellige avond gehad met vrienden. Leuke actie, goede muziek en vriendelijk personeel.
Niets op aan te merken. Enkel bittergarnituur wat weinig.

Goede sfeer, goede muziek, moderne uitstraling en vriendelijk personeel.

Bittergarnituur van een ander merk, op een mooiere schaal aanbieden.

We hadden een erg geslaagd uitje met werk! Vooraf konden we heel gemakkelijk telefonisch reserveren en toen we aankwamen was alles goed geregeld. We hebben 2 uur gegeten (plaat grillen) en kregen...

Communicatie vooraf en tijdens de avond.

Het was vooraf onduidelijk dat er een keuze gemaakt moest worden tussen vlees, vis of vega. Ik had voor 2 personen vis besteld, omdat zij geen vlees eten. Voor de rest van de groep had ik vlees besteln. Toen we aan het eten waren, konden we eigenlijk alles bijbestellen (zowel vis als vlees). Dus die keuze vooraf maakte eigenlijk niet zoveel uit. Dat was verwarrend.

Leuke, gezellige bowlingcentrum

Leuke acties

Gezellige omgeving, lekker eten, leuke bowlingbanen, leuke muziek

Leuke muziek en altijd gezellig!

We hebben een reservering gedaan, op de site stond dat er pp 4 drankjes inbegrepen zouden zijn. Maar bij het afrekenen werd er verteld dat dat er helemaal niet bij zat. We kwamen dus wel duurder uit dan verwacht. Graag dus wel dat veranderen op de site.

Reactie SportCity Bowling:

Geachte,

Hartelijk dank voor uw review! Fijn om te horen dat jullie een plezierige tijd hebben gehad tijdens jullie verblijf. Graag zou wij willen weten waar u heeft zien staan dat er 4 consumpties zijn inbegrepen dan kunnen wij dit, zo nodig, aanpassen.

Kunt u dit sturen naar bowling@sportcity.nl

SportCity Bowling

Marieke Vis

Gezellig, sfeervol en servicegericht bedrijf. Ook flexibel.

Het bedrijf reageerde flexibel, toen de betaling/reservering online niet gelukt was; ik mocht ter plekke na afloop betalen. Ook reageerde het flexibel toen ik per ongeluk consumpties via de computer had besteld i.p.v. met de muntjes die we gekregen hadden. Verder vriendelijk en servicegericht personeel.

Misschien de kastjes waar de schoenen in staan en de traptreden eens vernieuwen? Zijn volgens mij al minstens 30 jaar oud. Aan de andere kant heeft dat ook wel iets nostalgisch.

Sarah

Op zich prima service en prijs kwaliteit verhouding.

Goede service. Ik had voor het kinderfeestje gevraagd of de kinderen zelf een snack mochten kiezen in plaats van kipnuggets. En dit kon dus dat was fijn.

Bij binnenkomst even vragen wie is de jarige, even gedag zeggen tegen de kids, dat had netjes geweest.

Ook had ik graag een reactie op mijn mail gehad met de vraag of de kids een andere snack mochten. Dit werd nu binnenkomst gemeld. (Toen ik ernaar vroeg)