Productomschrijving

Bestellen verloopt soepel en prijzen zijn ok

Snelle berichtgeving en snelle bezorging

Niet echt

Patrick

Goed materiaal , betrouwbaar , op tijd geleverd

Kleine prijs grote kwaliteit

Geen persoonlijk contact gehad, maar website werkt goed

in deze tijd mag er iets sneller geleverd worden (bijvoorbeeld net als coolblue).
dat er in het weekend niets verstuurd wordt is jammer

Rob S

Goede website met uitgebreid assortiment, goede materialen en scherpe prijzen. Bestellen is mskkelijk en de levering snel. Volgrnde dag in huis. Top.

Overzichtelijke website met zoekmogelijkheid en scherpe prijzen. Dnelle levering!

Geen gevonden tot nu toe

Lianne

Razendsnelle levering, vriendelijke crew. Aanrader, juist óók als je niet in het zuiden woont. 5 sterren!

Snelle levering.

Prima, snelle levering

Foppe Visser

Zeer goed.

Geleverde product voldoet volledig aan verwachting

Levertijd was erg lang (15 dagen) zonder bericht. In de toekomst wellicht een extra berichtje dat levertijd langer duurt

Martin

Afgelopen week, diverse accessoires besteld voor mijn Sportcam. Deze werden netjes de volgende dag geleverd.

Een van de bestelde onderdelen was niet meer leverbaar. Hierover kreeg ik netjes een mailtje, met als voorstel om een gelijkwaardig ander artikel af te sturen of het geld van het bestelde artikel... Een van de bestelde onderdelen was niet meer leverbaar. Hierover kreeg ik netjes een mailtje, met als voorstel om een gelijkwaardig ander artikel af te sturen of het geld van het bestelde artikel terug te storten. Ik heb er voor gekozen voor het gelijkwaardige artikel. En deze heb ik de volgende werkdag netjes ontvangen.

Verwijder de artikelen die niet meer leverbaar zijn uit de webshop.

Roy Coenraad.

Ben zeer tevreden over de snelheid van levering van de bestelde producten. De producten waren keurig verpakt, de zending was compleet en er was geen schade/defect aan de geleverde goederen. Dit... Ben zeer tevreden over de snelheid van levering van de bestelde producten. De producten waren keurig verpakt, de zending was compleet en er was geen schade/defect aan de geleverde goederen. Dit laatste wil bij sommige leveranciers nogal eens voorkomen. Kwaliteitscontrole bij SportCamAccessoires. nl was dus perfect ??. Indien nodig zal ik zeker daar weer bestellen en het aanraden bij vrienden/kennissen.

Goede website, duidelijke informatie over hun producten, duidelijke informatie over betaling en levering.

Nee, lekker doorgaan zo!?.

H.P.L. Slaa

Hele goede service en snelle levering

De sterke punten waren voor mij de overzichtelijkheid van de siteGe

Geen??