Productomschrijving

Iris

Er was een klein onderdeeltje van een spin kapot (gopro)
Ik heb dit niet gekocht bij dit bedrijf, maar had hun gevraagd of ze dit verkochten het onderdeeltje en zo ja hoeveel het koste. Er was een klein onderdeeltje van een spin kapot (gopro)
De reactie die ik kreeg was dat ze het onderdeeltje zouden opsturen. Super..
Krijg ik het vandaag binnen (binnen 1 dag) blijkt dat ze geheel een nieuwe spin hebben opgestuurd.
Klasse echt top service.

Communicatie
snel versturen product

Goede en prettige ervaring.

Groot assortiment voor diverse camera's.

Geen.

Overzichtelijke website.

Snelle levering.

Hogere eisen stellen aan de producten. Diverse mounts hadden teveel moeite om te verbinden tgv een slechte afwerking. Deze zullen naar een paar keer gebruiken niet meer voldoen.

Snelle service, prima artikelen

Snelle service en duidelijke informatie

Hans van Oorschot

Wat is besteld word snel geleverd super dus🔝

Ga zo vooral zo door,het komt te voet en het gaat te paard

Jack Heerlien

prima geregeld

ik heb ook een rood filter besteld maar die kon niet op het onderwaterhuis. Dus als ik echt ga duiken moet ik er een roodfilter bijbestellen. Jammer dat dat niet beter aangegeven stond

Ronald

De accessoires die ik besteld heb , had ik snel binnen. Duidelijke website om te shoppen

Bij mij waargemaakt wat er is beloofd.

Ik kan niets verzinnen

Vlot op de website gevonden wat ik nodig had. Bestelling en levering is heel erg vlot en snel verlopen.

Uitgebreid assortiment
Vlotte en snelle levering

Verzendkosten proberen te beperken

Donderdagavond voor 16u besteld, en vrijdag had ik het binnen. Dag later mooie motorrit kunnen maken met de camera mee! Top!

Had tussenstukjes van GoPro bevestiging besteld, op de afbeelding zaten er geen schroeven bij, achteraf zaten ze er wel bij! Helemaal top!

Misschien toch een duidelijkere omschrijving over wat er precies allemaal in zit.