Productomschrijving

Alpine-Tree B.V.

Snel, en goede service

snelle levering, goede prijs

eigen logo op drooghoud doosjes laten printen

Top spul en levering op tijd.

Goed duidelijk overzichtelijk communicatie per mail.
Top

Bert Uil

Hallo Sportcanass. Ik heb onlangs een waterdichte behuizing gekocht voor mijn gopro hero 7.
Nu zit ik op vakantie op de Malediven en wil hem voor de 1 e keer uitproberen, maar nu wil de ontspanknop niet voldoende ingedrukt worden, zodat ik geen opname kan maken. Een grote teleurstelling daar ik een vermogen heb geinvesteerd in om alles perfect voor elkaar te hebben.

Hoe kan dit asap opgelost worden, zodat ik toch nog iets van mijn vakantie duiken kan vastleggen?

Mvrgr Bert Uil

Bestelling was op tijd

Bezorging was op andere locatie dan opgegeven.
Grootste issue is het niet naar behoren functioneren van de onderwaterbehuizing.

LB

Ik had een product dat direct na openen was gebroken. In eerste instantie moest ik de retourkosten zelf betalen, waar ik het niet mee eens was. Uiteindelijk ben ik goed geholpen omdat ik een... Ik had een product dat direct na openen was gebroken. In eerste instantie moest ik de retourkosten zelf betalen, waar ik het niet mee eens was. Uiteindelijk ben ik goed geholpen omdat ik een retourlabel kreeg toegezonden, maar het voelde niet prettig om mijn klacht zo in te dienen op deze manier.

Veel producten

In de mailwisseling met de medewerker bleek dat SportCamAccessoires.nl bewust was dat het product dat ik had aangeschaft niet de beste kwaliteit had. Het product staat wel aangeprezen op de website.... In de mailwisseling met de medewerker bleek dat SportCamAccessoires.nl bewust was dat het product dat ik had aangeschaft niet de beste kwaliteit had. Het product staat wel aangeprezen op de website. Als je zelf weet dat een product niet goed is, zou ik het niet verkopen. Je kan niet elke klant tevreden houden, maar omdat ik zelf moest vragen om een kosteloze retourzending, heb ik niet de beste ervaring met SportCamAccessoires.nl. Ik zou er altijd voor zorgen dat je als bedrijf opdraait voor de kosten, dat levert uiteindelijk meer op (goede klantervaring, dus meer verkoop).

Perfect in orde! Snelle levering en afhandeling!

Voor het eerst besteld

nvt

JJ

Levering was prima. Het product zelf viel wat tegen. Heb een goedkopere variant van de 3 way go pro grip gekocht, omdat één onderdeel daarvan kapot was gegaan. Kwaliteit van deze goedkope optie is... Levering was prima. Het product zelf viel wat tegen. Heb een goedkopere variant van de 3 way go pro grip gekocht, omdat één onderdeel daarvan kapot was gegaan. Kwaliteit van deze goedkope optie is echt véél minder dan die van gopro zelf (één onderdeel viel er meteen uit). Ik koop volgende keer toch weer gewoon 't origineel.

nee

nee

Vakantieman

Goede snelle service en duidelijke instructies

Sonja seyedi

Ik heb 4 accessoires gekocht voor kerst. Ik ben erg blij met de service. De 4 kwamen tegelijk aan en op tijd! Met tegenstellingen van bol.com

Ondanks Sinterklaas en kerst kwamen de cadeaus op tijd aan!

Nathalie Baten

Mooie prijs snelle levering

Mooie prijs! Snelle levering.