Productomschrijving

Bart Verschoor

Accuraat en betrouwbaar bedrijf, drie dagen na de levering kreeg ik een mailtje of 'alles in goede orde ontvangen' was, 'Jazeker' en ik bestelde direct nog een Gopro accesoire.

Een sterk punt is de snelle levering.

Stef

Slecht; mounts voor Tomtom besteld en kreeg mounts die niet pasten.

Fouten erkennen en handel terugnemen.

Appie

Producten zijn kwalitatief goed. Goed verpakt. Snelle levering.

Overzichtelijke website. Informatie is voldoende. Foto's zijn ook prima.

Dik OK, snelle behandeling van de vraag en tijdige levering (binnen de 2 werkdagen naar België)

Klantvriendelijk bedrijf met een mooi gamma voor de action cam gebruikers

conny voesenek

Snelle levering en prima produkt

Ynse Yzenbrandt

Goed en efficient

nee

SEO kan beter, heb lang moeten zoeken tot ik bij u uitkwam. Gezocht op GoPro Session 4 behuizing,

Mariska

Topservice, snelle reactie op mail, goede hulp, goede prijs kwaliteit verhouding.
Wat een fijn bedrijf! Bestelling geplaatst, snelle levering. Echter bleek er een defect te zijn. Na een mail, kreeg ik hulp en uitleg, en zelfs tips voor een nog betere oplossing. Ik kreeg een nieuwe houder, zelfs een ander model omdat dit beter bij mijn gebruik paste! Super fijn! Dankjewel!

Communicatie, service, snelle verzending, goede kwaliteit/prijs verhoudingen

Robert

Snelle levering, goede prijzen.

De lenskap voor Gopro Hero was te los. De kap viel er makkelijk af. Door een laagje tape rond de lens te plakken blijft hij nu goed zitten.

Marcel van Zwienen

Ik heb eind vorig jaar een nieuwe gopro casing besteld voor onze vakantie naar Raja Ampat. Helaas brak de clip van de casing (waarsch door een fabricagefout) en na het aangeven daarvan, kreeg ik... Ik heb eind vorig jaar een nieuwe gopro casing besteld voor onze vakantie naar Raja Ampat. Helaas brak de clip van de casing (waarsch door een fabricagefout) en na het aangeven daarvan, kreeg ik gratis een nieuwe clip opgestuurd, wat een super service!!!

Snelle en goede service