Je aankoop wordt beschermd

Zeer snelle levering
Dit is al mijnderde tas

Snelheid

Jet Hoeksema

Fietstassen gekocht. Veel keuze in maten, vormen en kleuren. Snelle levering met track&trace. Zeer tevreden.

Levering met track&trace.

An Oniem

Uitstekend.

Bestellingen worden op tijd geleverd

Roos

Bakfiets besteld. Ik begreep dat de levertijd 2 tot 5 dagen was. Na bevestiging van mijn bestelling hoor ik een week niets en besluit te bellen. Blijkt de fiets helemaal niet op vooraad te zijn en...

Top zadel geen pijnlijk zitvlak is aan te bevelen.

sportbeer.nl

Bestelling voor onderdelen voor mijn DoggyRide Novel werden snel en tegen een scherpe prijs geleverd.
Ook het mailcontact vooraf om de controleren welke onderdeel ik nodig had was perfect.

Snelle en accurate levering.

Didi Rouwen

Goede en snelle service. We zijn heel erg blij met de doggie ride, nu kunnen we naar plekken waar we voorheen niet konden komen. Super ding!

Mooie prijs , snellen en goede levering

goede web site duidelijk en correcte afhandeling en snel

Rene

Voor onze tandem waren we op zoek naar goede fietstassen. We kwamen uit bij Sportbeer. De informatie over de verschillende fietstassen, de prijs, het bestel proces en de aflevering ging alleen vlot....

Sportbeer heeft een uitgebreid assortiment en scherpe prijzen. Ook de mogelijkheid om telefonische even contact te hebben ervaren we als een toevoeging op de dienstverlening.

Fijn tasje. Aanrader

Goede en snelle afhandeling van de bestelling