Sport BH test

Sport BH test Ook benieuwd naar feedback over de webshop Sport BH test? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company2067
8.1/10
2067 beoordelingen
87 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Sport BH test met 8.1/10. Gebaseerd op 2067 ervaringen.

2067 Reviews

Goed (8/10)

Heeft het advies je geholpen om de juiste sport bh te vinden?

Vooral naar welk soort / kenmerken ik moest zoeken.

Score voor Sport BH test:4/5

Erg verhelderend.

Onvoldoende (4/10)

Nee.

Score voor Sport BH test:2/5
Beveel je de test aan?Nee

Ik vond het advies niet heel diepgaand. ik begreep niet waarom ik dit advies kreeg, en welke dingen er uit mijn test naar voren kwamen. ik begreep ook niet waarom dat tot deze bh heeft geleid en vond de bh zelf heel erg duur en niet erg mooi eruitzien.

Karin Martens

Oplichter!heette voorheen "kiesdejuistesportbeha.nl". een hoop ellende mee gehad ivm niet geleverde,maar wel betaalde beha. tot ik ging dreigen met aangifte bij de politie.binnen een week was mijn bestelling in huis.kort daarna is de naam veranderd in "bhsupport".werd het te heet onder de voeten misschien?.

Aktion2move@outlook.com

Slechte ervaringen met dit bedrijf. een aantal bh's gekocht, waarvan er 1 nog niet geleverd kon worden. heb wel de betaling voor allemaal gedaan met een totaal bedrag van €359,90. .
er bleek 1 bh goed te zitten, dus gemeld via de mail dat ik de andere terug zou sturen en van de koop zou afzien. kreeg hier bevestiging van. bh's terug gestuurd. ik de voorwaarden staat dat de betaling dan 14 dagen later terug betaald wordt. thuis al gevraagd of het pakket terug verzonden bij hun aangekomen was. ja dit was het geval. betaling zou gedaan worden naar mij. op 25 juli nogmaals gemaild want er waren al 2 weken voorbij. 26 juli kreeg ik te horen dat de betaling voor de komende week gepland stond. .
tijdens vakantie een 5tal mails gestuurd dat de betaling er nog niet was. het was inmiddels al 4 augustus. bellen had geen zin want degene van de administratie was op vakantie. kreeg ook een vaag antwoord. .
de volgende dag weer via de chat gevraagd want op de mails werd niet geantwoord. .
uiteindelijk via mail van anita een antwoord dat de betaling wel gedaan was via de batch maar blijkbaar was iban niet goed! vreemd want ik heb toch met mijn iban betaald. betaling zou nu volgende week dinsdag of woensdag gedaan worden. dus hopelijk op 8 of 9 augustus. ik heb wederom gemaild dat ik vandaag het geld overgemaakt wil hebben. ik zit inmiddels dus bijna een maand op mijn teruggave van geld te wachten. eerste aankoop van dit bedrijf geweest en tevens de laatste. .

Aktion2move@outlook.com

Heeft het advies je geholpen om de juiste sport bh te vinden?

Ja, eindelijk na lang zoeken de juiste BH gevonden.

Beveel je de test aan?Ja

Erg goede vragenlijst met wensen om in te vullen. op de chat nog een aantal vragen kunnen stellen.

Cathelijne Agterhof

Oplichter! bij omruilen geen bh ontvangen, dit gemeld, geen oplossing geboden, geen track & trace overlegd. koop ontbonden via aangetekende brief. geen reactie ontvangen en geen geld retour ontvangen binnen de wettelijke termijn van 2 weken. kortom: geen geld en geen besteld product. inmiddels aangifte gedaan bij de politie en melding bij de autoriteit consument en markt gedaan. koop hier nooit iets!.

Jazeker.

Beveel je de test aan?Ja

Heel goed en zeer uitgebreid advies met goede tips om over op te letten.moet nog wel over de prijs nadenken want die is wel veel hoger dan mijn budget.

Christien
Christien

Ja

Prima advies, persoonlijk.

Goed (8/10)

Heeft het advies je geholpen om de juiste sport bh te vinden?

Achter af heb Ik toch wat omvang betreft toch iets groter moeten nemen.

Score voor Sport BH test:4/5

Prima advies.

Bedrijfsinformatie

BHsupport helpt iedere dag tientallen vrouwen aan de juiste sport bh zodat zij met plezier en comfortabel kunnen sporten.
Adres
Giraffeweg 47