9.9/10

Pavel Ljalitjkin

Super snelle verwerking van de bestelling en bezorging,en het was heel leuk om n kaartje met "veel plezier" te ontvangen!
De papier van Stonehedge en Strathmore zijn absoluut een mega groot...

Sascha Beynon

Positief! Ik zal er zeker vaker spullen bestellen.

P.S. Over de beoordeling hieronder: 'reactiesnelheid' heb ik niet mee te maken gehad, dus is n.v.t. en ik weet niet precies wat er...

Snelle bezorging, ruim assortiment, overzichtelijke site. En het vriendelijke handgeschreven briefje bij m'n bestelling was een leuk extraatje :)

Sommige nibs zijn wel beduidend duurder dan bij andere webshops, waar ze ook vaak per 3 (of meer) worden verkocht ipv per stuk.

Studio ZooLies

Prima ervaring. Besteld en gelijk de volgende dag nog opgestuurd.

Snelle nette levering. Erg leuk dat er aan de verzending zorg was besteed: ingepakt, handgeschreven kaartje, mooi foldertje erbij. Erg leuk om zo pakketjes binnen te krijgen!

Ga zo door ;)

Hilde Cammel

Dit was mijn eerste aankoop en algemene indruk is prima. Goede info op de website, goede info over status van bestelling, snelle accurate levering, goed verpakt.

Ik was op zoek naar losse penpunten en de info hierover op het blog heeft me hierbij heel goed geholpen. Verder ook erg fijn dat er een track-and-trace beschikbaar was ook al was het een brievenbuspakje.

Nog niet, ik zal zeker vaker wat bestellen en hoop dat deze positieve ervaring hetzelfde blijft.

Studio Ilonca

Prachtige spulletjes, leuk verpakt en snelle verzending.

Snelle verzending en het is een cadeautje om het uit te pakken.

Niets.

Daisy Timmermans

Goed, netjes en snel geleverd met leuke extra kaartjes.

Netjes verpakt

Laura

Je bestelling is echt een cadeautje om te krijgen. Even een momentje voor je zelf wanneer je het uitpakt.

Mooie producten op een leuke manier verpakt

morena heylens

Goede service, super

supersnelle afhandeling

Fijne service, hele fijne producten! Snelle en leuke levering.

Ik vind het heel leuk om steeds 'kadootjes' te ontvangen, maar ik zou er ook voor willen kiezen om het niet ingepakt te laten versturen (als optie). Het kost nu wel heel veel inpakmateriaal wat vaak in de prullenbak verdwijnt.

Factuurdatum ontbreekt op de factuur

Lise

Al talloze keren besteld en het is elke keer een feest om de pakketjes te openen. De handgeschreven kaartjes bij de pakketjes zijn zo lief en persoonlijk, ik hoop dat dit altijd blijft!

Er wordt altijd snel geantwoord op vragen. Daarnaast doet Judith ook echt haar best om zo volledig mogelijk te antwoorden.
Super leuk om via instagram de persoon achter Splendith te ‘leren kennen’ en de blogs te lezen.