8.3/10

Super stoel. Ik zou er het liefst, na langzaam opgebouwd te hebben, er altijd op zitten. Trouwens is het een mooie kleur grijs.

Uniek product!!!

Geef er meer publiciteit aan. Deze stoelen moeten gewoon veel meer op kantoren en in het bedrijfsleven komen.

Prima!

Er wordt tijd en aandacht gegeven voor de juiste stoel!

De net aangekochte Spinalis Rodeo zit erg goed. Je blijft continue met je rug in beweging, waardoor je rugspieren versterkt worden terwijl je werkt en dit is niet vermoeiend.

De stoelen hebben een mooie vormgeving en zien er robuust uit. Sterk punt is de eenvoud van het ontwerp.

De website zou verbeteren als er van alle stoelen Nederlandstalige/Engelstalige filmpjes waren met een unieke uitleg, zodat je de verschillen tussen de stoelen kan bekijken. Wellicht met voor- en nadelen ten opzichte van elkaar. Nu is het erg zoeken.

Heel fijn dat ze op afspraak ook in de avonduren en in het weekend open zijn. Dit kwam op de site niet duidelijk naar voren.

Jochem

Positief, de actieve zitting helpt zeker met mij rug klachten

net zo flexibel als de stoel zelf :-)

Ik heb de stoelen een keer uitgeprobeerd op een beurs. Later zag ik op de site dat je een stoel 14 dagen kunt uitproberen en dat heb ik gedaan.
Ik voel dat de stoel goed is voor mijn rug en...

Er stonden verschillende modellen. Pré is dat je deze een tijdje op proef kunt uitproberen. Het is net als met een matras of kussen: dat kun je niet even in een winkel beoordelen.

Prima goed uitleg

Je verkopen de juiste stoel voor een goede houding

Weet ik niet

Positief, zowel het contact moment als bestelling

juiste afhandeling van zaken

nee

John Verbruggen

Ik heb een lange geschiedenis met rsi klachten. In april kocht ik de Spinalis Apollo. Het is belangrijk om even te gaan proefzitten, want ik dacht eigenlijk voor een andere stoel te gaan, maar kwam...

De stoel is degelijk en een uniek product. De werking zorgt er voor dat je minder moe word achter je computer. De eerste weken is het een beetje wennen, maar door de rug en armleuningen heb je aanzienlijk meer steun als op een zitbal. Dus wie dat te wiebelig vind moet zeker deze stoel eens proberen.

Even een pijl op de doos, zodat de koerier de doos niet op kop neerzet.