Angela

Thuisparty gehad: was een razend succes! Goede prijs kwaliteit verhouding, originele spullen en alles goed verzorgd. Vanwege het succes geven we binnenkort weer een party.

Snelle levering, klantgericht!

marian Mesman

Marian Mesman

snelle levering

had een keer een mail gestuurd over een riem die niet voorradig was en of ze me wilde mailen als hij er weer was. Is mij beloofd maar nooit gedaan

G. Wijnstok

Goede ervaring. Zie ook mijn omschrijving hieronder

Snelle levering, goede service, en wat me vooral aansprak was het nette en snelle contact met een medewerker

Maat 80 (studsriem) stond vermeld op de site, maar is helemaal niet te bestellen, zou fijn zijn als dat aangepast wordt op de site, om verwarring te voorkomen. Daarnaast waren de aanbiedingen,... Maat 80 (studsriem) stond vermeld op de site, maar is helemaal niet te bestellen, zou fijn zijn als dat aangepast wordt op de site, om verwarring te voorkomen. Daarnaast waren de aanbiedingen, vermeld op de site niet duidelijk... er stond geen code bij die je moet invoeren.

Jesse

Laat in de middag een paar leuke armbanden besteld. Volgende dag al in huis. Top! De armbanden zijn mooier dan op de foto's. Aanrader.

Supersnelle levering. Goede prijs-kwaliteit.

NiciAnoniem

Snelle levering, volgende dag al bezorgd, bestelde riem mooie kwaliteit!

Ik kijk regelmatig op de site van spijkerbroek enzo,ze hebben regelmatig nieuwe producten die mij aanspreken.

Ik heb riemen gekocht en ze zijn nog steeds mooi ondanks ik ze regelmatig draag

?

klantvriendelijk en goede prijs kwaliteit verhouding

Gerrie

Mooie overzichtelijke website met leuke betaalbare kledng, riemen, tassen etc.

Betrouwbaar. Hoge klantvriendelijkheid. Je kan altijd terecht met vragen over maten, kwaliteit etc.

Nog meer leuke dingen gaan verkopen, dus de website uitbreiden.

Yvette

Al verschillende keren producten besteld. Gewoon goede kwaliteit, dus blijf hier terug komen!

Mooie kwaliteit producten, snelle levering.

Vooral zo doorgaan.

C. Ruiter

Keurig verpakt, duidelijk en zeker klantvriendelijk

Ze doen veel moeite om toch op zoek te gaan naar het product die we willen. Klant is Koning is een feit bij Spijkerbroek & Zo.

Ga zo door!