Hendrika

Snelle service, levering. Ook iets retour gestuurd en dit is keurig en snel afgehandeld. Zal jullie zeker promoten bij vrienden en ook zelf leuke kleding en sieraden bestellen.

Snelle handelsnelheid en goede afwikkeling bij retourzending

Alleen meer leuke kleding

Zeer snelle levering, verdeelt over 2 zendingen zonder meerkosten en tijdig geïnformeerd dat dit zou gaan gebeuren. Vreemd was wel dat volgens de website beide artikelen in voorraad waren en bij het... Zeer snelle levering, verdeelt over 2 zendingen zonder meerkosten en tijdig geïnformeerd dat dit zou gaan gebeuren. Vreemd was wel dat volgens de website beide artikelen in voorraad waren en bij het verzenden dus toch 1 artikel niet in voorraad was. Ik had deze juist besteld omdat de andere kleur niet op voorraad was. Achteraf gezien had ik dan liever op de andere kleur gewacht als ik dit had geweten. c.q had ik slechts 1 artikel besteld.

ruime keuze in assortiment. Hoewel je van sommige modellen ook een smallere uitvoering zou willen hebben maar deze is dan niet in het assortiment.

Ondanks dat de riemen in brievenbusverpakking worden verzonden, met je toch een redelijk grote brievenbus hebben om dit pakket te kunnen in onderbrengen. Bij ons stak dan ook het pakket voor 1/4 uit... Ondanks dat de riemen in brievenbusverpakking worden verzonden, met je toch een redelijk grote brievenbus hebben om dit pakket te kunnen in onderbrengen. Bij ons stak dan ook het pakket voor 1/4 uit waardoor weersinvloeden en mogelijke diefstal niet zijn uit te sluiten. Wellicht dat dit in een kleinere verpakking of noppenenveloppe ook verzonden kan worden. Ik kan niet beoordelen of de producten hiermee dan ook onbeschadigd aankomen. Ik begrijp ook dat om logistieke reden standaard dozen worden gebruikt. Misschien dat in grootte van de verpakkingen meer variatie aangebracht kan worden.
Bovendien was bij de eerste zending de doos open afgeleverd door Postnl. Het plakband waarmee de doos was dicht getaped was opengescheurd.

Wil

Duidelijke website, snelle levering.

Prima! Goede en snelle levering/service.

Goed en correct!

Snelheid van reageren en bezorgen!

Nee.

Riem besteld; goed product en snel geleverd

M.dirksen

De service was top! Zelfs een persoonlijk geschreven bedankje. Was er erg over te spreken

Persoonlijk geschreven bedankje

Een aanbieding gekocht
met een supersnelle levering

snelle levering

mooie riemen

Snelle service

Snelle service

Het brievenbuspakketje was te groot! Het pastte niet in de brievenbus waardoor de postbode moest aanbellen! Er zat een tasje in dus het had zat in een kleinere brievenbuspakketje gekund!

Angela

Thuisparty gehad: was een razend succes! Goede prijs kwaliteit verhouding, originele spullen en alles goed verzorgd. Vanwege het succes geven we binnenkort weer een party.

Snelle levering, klantgericht!