Nvt

Nvt

Marcelle Amama

2x een skinny jeans gekocht. 2x snelle levering en 2x hele mooie en van goede kwaliteit skinny jeans!!

Bianca

Keurige levering. Riem met studs heel mooi en een prachtige armband

B. Van der Kraats

Ik hen een goede ervaring met dit bedrijf. Spullen goed verpakt. Snelle levering.

Nee eigenlijk niet. Ik vind het prima zo. Alleen omruilen vind ik wel een nadeel. Dat ik verzendkosten moet betalen. Kan het niet met een antwoordnummer? Dat is gratis.

Alleen maar positief

Heel attent was het geschreven kaart je

B. van der Kraats

Ik heb 2 leren riemen met studs besteld. Ze zijn prachtig. Snelle levering.

Ja het wordt heel snel geleverd. Omruilen ook makkelijk.

Als je iets terug wilt sturen moet je zelf betalen. Kan het niet vergoed worden of op een andere manier teruggestuurd worden zonder kosten?

Saskia van Buul

Goed!

Prima, hele snelle levering!

's Morgens besteld, 's middags al in huis, geweldig!

EW

Prima service. 2 riemen voor een leuke prijs. Bezorging via de brievenbus binnen 2 dagen. Ik ben tevreden.

Nouk

Snelle levering, zelfs nog persoonlijk mailtje ontvangen om maat van riem te checken omdat het andere maat was als vorige keer, netjes! Mooie stoere clutch ontvangen en riem. Riem helaas veel te... Snelle levering, zelfs nog persoonlijk mailtje ontvangen om maat van riem te checken omdat het andere maat was als vorige keer, netjes! Mooie stoere clutch ontvangen en riem. Riem helaas veel te lang, ze schijnen 15 cm langer te zijn dan de bestelde maat, dat staat nergens vermeld. Helaas op eigen kosten retour.

Snelle levering, persoonlijke benadering en super leuke spullen hebben ze!

Retourneren op kosten van de koper is heel klantonvriendelijkheid, dan nog liever verzendkosten betalen bij de order.