Reageerde niet meteen, prijzen op Facebook klopte niet ,site niet helemaal profecinaal,komt pas bij de informatie als je al besteld had.

Sneller reageren op klanten, site gemakkelijker maken, en alle gegevens erop zetten,ook de vakantie

Reactie Spijkerbroek & Zo:

Beste Sjac, bedankt voor je review.
Beste Sjac, bedankt voor je review.
Wij hebben vele malen via email contact met elkaar gehad. Zelfs buiten kantoortijden hebben wij meteen op jouw mails en vragen gereageerd. Onze prijzen op Facebook en online zijn hetzelfde. Ondanks dat je in de mail al aangaf niet tevreden met ons te zijn heb je toch een tas bij ons besteld. Deze hebben wij op tijd geleverd. Ook hebben wij jou op de hoogte gehouden van deze levering. Wij hechten heel veel waarde aan het tevreden stellen en houden van onze klanten. Echter weten wij niet niet meer hoe we van jou ook een tevreden klant kunnen maken. We wensen je in ieder geval veel plezier met de tas en kijken uit naar een positievere review! Met vriendelijke groet Tilly, Spijkerbroek & Zo

Producten zijn van hele goede kwaliteit. Snelle levering.

Bedankt July!

birgitta lakeman

Goed toppie

Bedankt voor de review!

Prima bedrijf. Had een paar problemen met de riemen, waren te lang, kreeg snel een reactie. Probleem zeer snel opgelost. Goede service.

Snelle service, snel reactie.

Een riem van 100 cm is niet daadwerkelijk een riem van 100 cm. Die 100 cm staat niet voor de lengte van de riem. Wellicht handig om dit toe te lichten op de site. Voorkomt denk ik verkeerde... Een riem van 100 cm is niet daadwerkelijk een riem van 100 cm. Die 100 cm staat niet voor de lengte van de riem. Wellicht handig om dit toe te lichten op de site. Voorkomt denk ik verkeerde bestellingen.

Prima riemen en goede service als je iets wilt ruilen.

Dat er snel gehandeld wordt, zowel met het leveren van een product als het retour krijgen van je geld.

Peenstra

Snel en vriendelijk

Spelling op de site

Marion Alblas

Mooie en ruime collectie en super snelle levering

Snelle levering en ontzettend attent bedank kaartje bij de bestelling

Patricia

Overzichtelijke site, maar helaas bleek de riem (in tegenstelling tot de informatie) na het plaatsen van de bestelling toch niet op voorraad.

Snel een reactie op vraag die per mail was gesteld.

Terugsturen van artikelen is niet heel klantvriendelijk. De klant stuurt uiteindelijk toch wel retour, maar houdt aan de omslachtige manier een 'naar' gevoel over, waardoor nieuwe aankoop mogelijk... Terugsturen van artikelen is niet heel klantvriendelijk. De klant stuurt uiteindelijk toch wel retour, maar houdt aan de omslachtige manier een 'naar' gevoel over, waardoor nieuwe aankoop mogelijk liever bij andere aanbieder wordt gedaan. Tip op dit proces nog eens te bezien en mogelijk te vereenvoudigen en klantvriendelijker te maken.

B. van der Kraats

Normaal gesproken is Mijn ervaring goed met het bedrijf.

Goede service en meestal snel geleverd. Alleen de laatste keer niet.

Ik heb een armbandje en een tasje besteld. Wat schets mijn verbazing. Het is geleverd in een vierkante vrij grote doos. In de mail stond dat het geleverd zou worden als brievenbuspakje. Ik hoefde... Ik heb een armbandje en een tasje besteld. Wat schets mijn verbazing. Het is geleverd in een vierkante vrij grote doos. In de mail stond dat het geleverd zou worden als brievenbuspakje. Ik hoefde niet thuis te blijven. De post is 2x aan de deur geweest, omdat ik niet thuis was en het niet door de brievenbus kon. Ik moest het afhalen bij een Bruna winkel. De doos is geopend geweest en met breed plakband van de stomerij weer vast gemaakt.

Reactie Spijkerbroek & Zo:

Beste Beb, bedankt voor de beoordeling. Het tasje was te groot voor een brievenbusverpakking vandaar dat wij een grotere doos gebruikt hebben. Onze excuses dat het verkeerd in de mail heeft gestaan... Beste Beb, bedankt voor de beoordeling. Het tasje was te groot voor een brievenbusverpakking vandaar dat wij een grotere doos gebruikt hebben. Onze excuses dat het verkeerd in de mail heeft gestaan waardoor je er ten onrechte vanuit bent gegaan dat je er niet voor thuis hoefde te blijven. De doos is niet open gemaakt hoor, dit hadden wij zelf met extra sterk tape versterkt. Om er zeker van te zijn dat de spullen onbeschadigd zouden blijven.
Voor het ongemak zullen we je een kortingscode sturen. Mocht je nog andere opmerkingen of vragen hebben, laat het ons gerust weten! Groet Spijkerbroek & Zo