Overzichtelijke site. Duidelijke informatie. Na bestelling duidelijke informatie over de voortgang van de bestelling. Snelle levering.

Joanne Klapper

2 riemen besteld. Supermooi en hoorde kwaliteiten met leuk briefje erbij... aanrader.

Uitstekende service, snelle levering en goede kwaliteit product.

Uitstekende service

B. Van der Kraats

Ik heb hele goede ervaringen met Spijkerbroek en zo. Ook wat betreft het omruilen voor een maat kleiner. Snel geleverd.

Ze hebben veel keus en ook veel accessoires.

Ik zou het niet zo gauw weten.

Goede service. Bestelling geleverd maar verkeerde maat. Direct juiste bestelling verstuurd en een retourlabel om verkeerde terug te sturen.

Meedenkend!

Monique Belluz

Leuke mooie kleding en accessoires en tassen en supersnelle levering ik ben zeer tevreden??

Snelle levering en erg leuke artikelen

Persoonlijk een mail krijgen als er iets niet op voorraad is, en dan gelijk
Persoonlijk een mail krijgen als er iets niet op voorraad is, en dan gelijk
Een alternatief of compromis geven wat betreft een ander artikel. Daar kun je gelijk op reageren. Dus een goede communicatie.

Beste Lenny, bedankt voor de positieve review. Tilly, Spijkerbroek & Zo

Een zeer goede en snelle service. Ook de aflevering zeer netjes. Ga zeker nog een keer een bestelling plaatsen..!

Netjes en snelle levering.

Beste Greetje, bedankt voor je mooie review. Tilly, Spijkerbroek & Zo

Reageerde niet meteen, prijzen op Facebook klopte niet ,site niet helemaal profecinaal,komt pas bij de informatie als je al besteld had.

Sneller reageren op klanten, site gemakkelijker maken, en alle gegevens erop zetten,ook de vakantie

Reactie Spijkerbroek & Zo:

Beste Sjac, bedankt voor je review.
Beste Sjac, bedankt voor je review.
Wij hebben vele malen via email contact met elkaar gehad. Zelfs buiten kantoortijden hebben wij meteen op jouw mails en vragen gereageerd. Onze prijzen op Facebook en online zijn hetzelfde. Ondanks dat je in de mail al aangaf niet tevreden met ons te zijn heb je toch een tas bij ons besteld. Deze hebben wij op tijd geleverd. Ook hebben wij jou op de hoogte gehouden van deze levering. Wij hechten heel veel waarde aan het tevreden stellen en houden van onze klanten. Echter weten wij niet niet meer hoe we van jou ook een tevreden klant kunnen maken. We wensen je in ieder geval veel plezier met de tas en kijken uit naar een positievere review! Met vriendelijke groet Tilly, Spijkerbroek & Zo

Producten zijn van hele goede kwaliteit. Snelle levering.

Bedankt July!