Jo

Snelle reactie op mail en keurig afgehandeld ..defecte riem terug gestuurd en andere riem keurig in goede staat ontvangen.

Frank Smith

Heel goed

Had zelf een verkeerde riem besteld. Was geen enkelprobleem voor ik de verkeerde terug gestuurd had was de goede riem al onderweg naar mijn adres. Top.

Barbara

Goede levering en snel bericht dat er een riem uitverkocht was.

Goede foto’s

Marleen

Pareo besteld en de volgende dag aan de deur gebracht. Haha, handig als je toevallig tegenover familie woont ;)

Snelle en vriendelijke service

Ingrid A

Ik zocht een leuke studs riem, het werden er 2. Snelle levering in de brievenbus dus je hoeft niet thuis te blijven!

Leuke aanbiedingen bij aanschaf van 2 artikelen!

Angelique verkuil

Ben erg tevreden. Over zowel de riem (bling bling met leer :)) als de bezorging!

J. Stelma

Super service! Antwoord snel op mailtjes en helpt met vragen. Levering is ook erg snel!

Service
Mail beantwoording
Levering
Kwaliteit product

Joanne Klapper

Meerdere keren besteld. Altijd prima. Ook toen ik keer klacht had prima opgelost. Daarom kom ik terug.

Goede service... persoonlijke attentie.

Bianca

Geen goede ervaring. Via Bol.com riem besteld, retour gestuurd.( eerst naar de verkeerde afzender, mijn fout) Kreeg de riem netjes terug, daarna verzonden naar het goede adres. Ondertussen nog...

Snellere reacties..

Reactie Spijkerbroek & Zo:

Beste Bianca, bedankt voor je review. We begrijpen je teleurstelling.
Je geeft al aan dat je het in eerste instantie zelf fout verstuurd hebt. Hierdoor was de retourperiode inmiddels ook al verstreken. Daardoor konden wij de retour niet meer afhandelen waardoor je herinneringen kreeg over je betaling aan Bol.com. Het retourproces gaat via Bol.com. Wij zorgen slechts voor de afhandeling na ontvangst van de retour. Deze order was dus voor ons al afgehandeld. Mocht je nog vragen hebben. Laat het ons gerust weten. Tilly, team Spijkerbroek & Zo

Alex Marcus

Leuke site en voor de kerst iets kleins besteld, maar toh niets ontvangen. Contact gehad met het bedrijf en zijn vonden het ook vervelend en hebben het geld teruggestort omdat ze geen alternatief...

Reageren snel op klacht en bieden oplossingen om het op te lossen.

Optie hoe te versturen zou een goede extra service zijn.