Klantenservice

Hogeschool van Arnhem en Nijmegen

terugkoppeling van de levering

Thumbsy

Helemaal prima

Uitgebreid assortiment, goede bestelprocedure en levering

F.Zijllstra

Duidelijke informatie en prima verwerking van het gevraagde

W vd Sluis

J.M.H. van Vliet

Uitstekend

W.Postms

Bestellingen worden zeer snel geleverd

Goed overzicht puzzels

J. sangers

Perima

Snelle bezorging

MBO College West

Top

Duidelijke website en razendsnelle levering

Maurice

Geen 24 uurs levering

simpel te bestellen

Reactie SpellenRijk.nl:

Beste M. Straver,
Beste M. Straver,
Allereerst wil ik je hartelijk bedanken voor het delen van je feedback met ons. We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen, en we willen graag reageren op je opmerkingen.
Het spijt ons te horen dat je niet tevreden was met de ervaring van je bestelling. We hebben je order nagekeken en vastgesteld dat we het op tijd hebben verzonden via PostNL. Echter, het is duidelijk geworden dat er zich vertragingen hebben voorgedaan vanwege de drukte rondom Pasen bij PostNL. Deze toegenomen drukte heeft geleid tot vertraagde leveringen van zowel pakketten als brievenbuspost, wat we niet hadden voorzien.
We willen onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We begrijpen dat het erg vervelend is dat je klaversjasblokken niet op tijd zijn geleverd en dat dit mogelijk heeft geleid tot een avond waarop je niet kon klaverjassen. Het is inderdaad zeer teleurstellend dat je bestelling uiteindelijk pas op vrijdag is geleverd, zoals we hebben gezien in het logboek van je verzendcode van PostNL.
We willen je laten weten dat we je feedback ter harte nemen en dat we in de toekomst extra aandacht zullen besteden aan de levertijden om dergelijke situaties te voorkomen.
Ondanks deze teleurstellende ervaring hopen we dat je ons kunt vergeven. We willen graag dat je weet dat we je feedback serieus nemen en dat we er alles aan zullen doen om onze service te verbeteren.
Ik wil je toch nog een superfijne dag wensen en we hopen je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn.