Geen minpunten! Super goeie service

Ik heb nog nooit zo n snelle levering meegemaakt!ik was niet thuis en heb wel 5 telefoontjes gekregen - veronderstel ik toch want ik kon niet opnemen -van speelplaats.nl, en dan hebben ze toch... Ik heb nog nooit zo n snelle levering meegemaakt!ik was niet thuis en heb wel 5 telefoontjes gekregen - veronderstel ik toch want ik kon niet opnemen -van speelplaats.nl, en dan hebben ze toch geleverd bij de buurvrouw, dus super! Ook de prijs heel goed!

Geen verbetertips, of misschien sms'je sturen als telefonisch niet bereikbaar....

De betalingsmodule kan véél beter. Ondanks het gebruik van verschillende browsers kreeg ik 2 dagen lang de betaling van mijn bestelling niet voor elkaar.

felix ackermans

Snelle en verzorgde levering

Snelheid van afhandeling

Tonnie van Deursen

Prettige ervaring

Duidelijk en overzichtelijk

Zeer goede kwaliteit van materiaal
levering liet 4 werkdagen op zich wachten, 2x levering gehad

degelijkheid materiaal
duidelijke website

email versturen na aankoop met daarin vermeld datum en tijdstip (ongeveer) levering pakket

Angela

Goedkoop,snel, makkelijk wat wil een mens nog meer....

Makkelijk bestellen en snelle en correcte levering.

Met feestdagen en vakanties even iets duidelijker op de website zetten dat levering trager kan zijn.

P. van der Sleen

Voor 16:00 uur bestellen is geen garantie dat het ook daadwerkelijk de volgende dag in huis is, helaas. Woensdag besteld en vrijdagmiddag laat in huis. Tevens geen mail ontvangen om mijn bestelling... Voor 16:00 uur bestellen is geen garantie dat het ook daadwerkelijk de volgende dag in huis is, helaas. Woensdag besteld en vrijdagmiddag laat in huis. Tevens geen mail ontvangen om mijn bestelling te traceren. Moest dus elke keer bellen.
Wel vriendelijk geholpen door de medewerkster.

Vriendelijke klantenservice

De belofte waarmaken van voor 16:00 uur bestellen de volgende werkdag in huis hebben.

Top

Snelle levering en reactiesnelheid

Website duidelijker mbt levertijden en mogelijkheden bv ivm feestdagen en zaterdag levering.

Prima! Snelle levering en goede kwaliteit

Het werkt gemakkelijk en een goede prijs/kwaliteit verhouding

Niet direct