B.Kroon

Goed, is aan te bevelen aan anderen.

Goed product, snelle levering, afrekening correct.

De eerste 2 punten van opdrachtbevestiging gaan goed ("voltooid"), maar de laatste twee blijven volgens mij altijd op "open" staan. De transporteur TransMission levert wel correct af, maar... De eerste 2 punten van opdrachtbevestiging gaan goed ("voltooid"), maar de laatste twee blijven volgens mij altijd op "open" staan. De transporteur TransMission levert wel correct af, maar correspondeert niet. We weten niet het tijdstip van levering.
Beetje lastig. Moesten heel de dag thuis blijven. Twee leveringen, dus twee dagen.

Joaquim Gromicho

Na een goed indruk te hebben gekregen van de website hen ik ook telefonische contact opgenomen. Werd zeer goed met mij mee gedacht en ik krijg een fijne offerte voor wat ik wou kopen. Omdat het goed... Na een goed indruk te hebben gekregen van de website hen ik ook telefonische contact opgenomen. Werd zeer goed met mij mee gedacht en ik krijg een fijne offerte voor wat ik wou kopen. Omdat het goed zou aansluiten bij al lopende werkzaamheden werd ook super snel geleverd. Top!

Snelheid, flexibiliteit, inleving in de wensen van de klant.

Ik heb nog geen ‘after sales’ ervaring, maar heb nog niet nodig gehad.

Zeer tevreden!

Tegels besteld voor onze speelplaats. Gemakkelijke te bestellen en zeer snel geleverd.

Voor de eerste keer tegels besteld en alles uitstekend gegaan.

bedrijf : Brozon

Snelle levertijd en goede kwaliteit tegels

Wanens

Duidelijke website. Probleem gehad bij de bestelling en de daaruit volgende levering. Dit werd echter heel snel en correct opgelost!

Prima klantvriendelijkheid.
Goed bereikbaar.

Voor de eerste keer gebruik gemaakt van Speelplaatstegels.nl. Aanbevelenswaardig!!!

Voorraadpositie en dus snelheid van de levering

Ik kreeg geen melding van de verzender (Transmission) dat de spullen onderweg waren. Ze werden echter wel op tijd geleverd,

F. Scholte

Zeer prettig!

Supervriendelijk en stuk voordeliger dan elders

wellicht tegels in meer kleuren

kinderdagverblijf Het Toverbos

Prima. Snelle levering.

Bovenstaande vraag over klantvriendelijkheid is niet te beantwoorden omdat ik niemand heb gesproken.
Voor de rest tot nu goede ervaring